Enceladus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg liker å lese Manga og tegneserier generelt i farger. Noen som kan tipse om serier som er utgitt i farger? Jeg vet at hele Akira er utgitt i Farger men da på dansk. Og det er noe jeg ikke gidder å kjøpe. Jeg har et lite håp om at den skal dukke opp i en engelsk utgave i farge. Endret 28. juni 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 En del kapittel av Bleach og Naruto er hvertfall fargelagt. Det er vel ikke så alt for mange andre serier, men her blir hvertfall noen nevnt: http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=894 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 mye doujinshi som er i farger=Þ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) En del kapittel av Bleach og Naruto er hvertfall fargelagt. Det er vel ikke så alt for mange andre serier, men her blir hvertfall noen nevnt: http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=894 Ahh takker Var da ihvertfall noe der. Det er synd at det ikke finnes mer. Jeg er ihvertfall villig til å betale litt ekstra for en av mine favoritter i farger. Endret 28. juni 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja ,en de hjelpe fasern itj ik jeg vl aha fareger ! manga eie anti-manga!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ja ,en de hjelpe fasern itj ik jeg vl aha fareger !manga eie anti-manga!! Jeg forstår virkelig ikke hva det nå enn var du forsøkte å fortelle? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja ,en de hjelpe fasern itj ik jeg vl aha fareger !manga eie anti-manga!! haha. Unnskyld meg men.. HVA? Jeg pleier å farge en del manga selv haha. Jeg vet jeg er taper -_- Men har planer om å spre de litt rundt på nette^-^ Har snart tatt hele Karin mangaen (: Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja ,en de hjelpe fasern itj ik jeg vl aha fareger !manga eie anti-manga!! Jeg forstår virkelig ikke hva det nå enn var du forsøkte å fortelle? Uff, hva du enn gjør, aldri kombiner helgefyll og forumbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå