robcap Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 prøv med tregere ram,hadde samme problem,byttet fra DDr3200 til DDr2700 så startet det opp og jeg kunne stille i bios og bytte tilbake til DDR3200 Lenke til kommentar
hazzard Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Til meg starter den heller aldri på første forsøk. Men hvis jeg trykker reset knappen en 5-10 ganger så POST'er den plutselig. Til meg ble problemet værre når jeg byttet ut Duron 750'n min og satte inn en Barton 2500. Når duronen sto i trengte jeg bare å resete 1-2 ganger for at det skulle virke. Lenke til kommentar
formann Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Her kommer et litt teit forslag siden du sikkert har prøvd det for lengst. Slå maskinen på (ikke reset) mens du holder Insert inne.. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg prøvde med annet minne uten at det hjalp, og jeg prøvde cpu i en annen maskin, der den funket. Det var noe galt med kortet, så det er sendt i retur, venter nå på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå