Gå til innhold

Nokia E71: Høyst subjektive erfaringer!

Anbefalte innlegg

takk for svar.

Er fortsatt i tenkeboksen...

'Jeg har mulighet til aa kjoepe E71 for 2500 kroner her i India... men da vil den vaere paa engelsk. Er det noen mulighet aa faa den paa norsk da? Hvor mye er den billigste i Norge? Helst med tele2 abbonement.'

Er det saan at man kan trykke A f.eks. mange ganger etter hverandre uten aa vente?

Er 1 aars garanti, men hjelper det i Europa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt e71 i en ukes tid nå, har tidligere hatt htc mteor, htc s710, htc s730 og htc touch dual. Er så langt meget fornøyd, tlf er rask og tastene er overaskende gode å bruke til tross for at de er så små. Mail for exchange fungerer greit, jeg synes dog det var mer oversiktlig å lese mail på winmobile. Men det er kanskje mulig å endre oppsetteti MfE? (hadde vært fint med hvit bakgrunn i innboks og ved lesing av mail, samt større font).

Eneste minuset fra meg er at det lett blir fettmerker på den. Strålende businessmobil!

Bestilte min nye E71 nettopp, type hvit, og den kommer om 1 uke! Han jeg pratet med fortalte at E71 var det raskeste Nokia noengang hadde prod og at brukeropplevelsen var svært god. Men kommer vi til jan/febr så kommer det sikkert andre modeller som er hakket bedre :)

-blir spennende uansett, ser frem til ny mobil nå!

edit: fikk også beskjed om at den leveres med et internt minne på 8GB. Kan ikke huske å ha lest det noe sted, merkelig - noen som kan bekrefte/avkrefte??

Da sitter jeg med min nye E71 i hånda, dvs den ligger ved siden av pc'n her og venter på en liten mobil back-up vedr kontakter ol.

Pluss: Jeg ser frem til å gjøre rede for det om noen dager.

Minus: Fikk ikke den hvite :( Den var ikke på lager. Ble grå, greit nok.

Er forøvrig enige med Undertow vedr fettmerker bak på mobilen.

Endret av OrnTeddy
Lenke til kommentar
takk for svar.

'Jeg har mulighet til aa kjoepe E71 for 2500 kroner her i India... men da vil den vaere paa engelsk. Er det noen mulighet aa faa den paa norsk da? Hvor mye er den billigste i Norge? Helst med tele2 abbonement.'

Er det saan at man kan trykke A f.eks. mange ganger etter hverandre uten aa vente?

takk for svar igjen! vil e71 fra india(asia)funke i Norge? regner med det...men maa vaere paa den sikre siden. Hva med GPS og wifi?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465
takk for svar.

takk for svar igjen! vil e71 fra india(asia)funke i Norge? regner med det...men maa vaere paa den sikre siden. Hva med GPS og wifi?

Har begge.

Lenke til kommentar
takk for svar.

Har begge.

ja, vil de funke i Norge? spesielt med tanke paa GPS'en...

Lenke til kommentar

det er jo lett å si "naturligvis vil det også fungere i norge", men det vet du tydeligvis ikke at er en selvfølgelighet, så da skal man ikke hovere om det. Men ja, den vil fungere på samme måte i norge.

Jeg går til og med ut i fra at du kan klare å skifte produktkoden på den og kjøre en oppdatering via nokia software update, så får du norsk programvare på den.

Lenke til kommentar
det er jo lett å si "naturligvis vil det også fungere i norge", men det vet du tydeligvis ikke at er en selvfølgelighet, så da skal man ikke hovere om det. Men ja, den vil fungere på samme måte i norge.

Jeg går til og med ut i fra at du kan klare å skifte produktkoden på den og kjøre en oppdatering via nokia software update, så får du norsk programvare på den.

sant. Har naa kjoept den...til 2500kroner. Hadde ikke den hvite, saa ble den graae. Skal se naermere paa sowftware naar jeg kommer hjem.

Er det noen andre som har problemer med at telefonen laaser seg naar man tar ut minnekortet? Ingenting skjer, men det staar at du skal presse ok....noe som ikke gaar. Ender med at jeg tar ut batteriet.

Lenke til kommentar

Hei Vil bare tipse dere E71 eiere om å aktivere hurtigkontaktsøk funksjonen fra startskjermen slik at dere kan søke etter kontakter via navn og velge action ved å d-pad klikke til høyre. En funksjon som er rappet / kopiert fra bla handy taskman og skyequikey. Den fungerer bare for kontakter men er veldig fin i bruk. Den er desverre ikke aktivert fra start, men aktiveres ved å fjerne tastelås , trykke på tastaturet, gå på valg --> kontaktsøk på.

tast deretter inn kontaktnavnet direkte.

Skjønner ikke hvorfor denne ikke er på som standard ! Beklager dersom dette er nevnt her tidligere, jeg leste ikke alle sidene like nøye !

En super telefon !

Ari

Lenke til kommentar

Fikk min E71 i dag, men har et lite problem. Når noen ringer kommer kun nummeret opp, ikke navnet på kontakten. Noen som har samme problemet? Jeg overførte kontaktene via pc suite... jeg hadde alle kontaktene på min N73. Kan noe galt ha skjedd i den forbindelse?

Lenke til kommentar

Du mener at det samme nummeret ligger lagret på to eller flere kontakter...?

Jeg har hvertfall ikke funnet noen slike tilfeller blant dem jeg har prøvd. Det virket jo fint på den gamle telefonen min (N73), men når jeg overførte til denne virker det ikke.

Hvordan pleier dere å overføre kontakter til nye telefoner? Kan jo være noe jeg har gått glipp av. Har liksom ikke lyst til å skrive inn alle på nytt :p.

Lenke til kommentar

Fikk min E71 idag, og er utrolig imponert over denne telefonen. Hadde nylig P1i, og kan ikke måles med den i kvalitets følelse.

Men, en ting osm irriterer litt er at lyset på tastaturet slår seg av og på i hytt og pine omtrent. Regner med dette har å gjøre med lyssensoren. Noen som vet hvordan jeg ordne dette ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...