CellularDude Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 for min del kunne den vært skrudd helt av. og hvordan funker strekkoderleseren? Som jeg skrev, kan den deaktiveres, så det er ikke noe problem. Strekkodeleseren har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 hvis jeg deaktiv. pustende lys, vil det forsatt "blinke" på meldinger og anrop? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du kan velge å aktivere eller deaktivere varslende lys for ubesvarte anrop, ny tekstmelding, ny multimediamelding og ny e-post. Altså: Nei Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan installerer jeg themes på mobilen, når jeg overfører og prøver å installere, får jeg "serfikatfeil" melding Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 to spørsmål: 1, hvordan er lyden i høytalerene i mobilen i forhold til e90,n95.. er det stereo høytalere? 2, hvordan føles skjermen, 2.36" høres frykelig lite ut.. men på f.eks internett, går det bra eller blir det slik at man irriterer seg over for liten skjerm? takker, nå må jeg forsette og jobbe her på jobb hehe Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 to spørsmål: 1, hvordan er lyden i høytalerene i mobilen i forhold til e90,n95.. er det stereo høytalere? 2, hvordan føles skjermen, 2.36" høres frykelig lite ut.. men på f.eks internett, går det bra eller blir det slik at man irriterer seg over for liten skjerm? takker, nå må jeg forsette og jobbe her på jobb hehe Jeg har ikke prøvd E90 eller N95, men lyden i høyttaleren er tilstrekkelig den. Jeg skrev høyttaleren. Skjermen er jo ikke stor, men heldigvis er den bred, noe som gjør mange ting mer praktisk uten at man trenger å snu skjermbildet. Tenker på smsm, e-post, wap, internett osv. Siden skjermen ikke er større, får man jo qwerty-tastatur uten å dra rundt på en klosse av en telefon. Så her må man veie for og imot. Dersom man skal kjøre mye film eller trenger en skjerm som viser mye på en gang, vil skjermen bli i minste laget. Skjermen kan by på problemer for enkelte funksjoner, f.eks fargetema som ikke er spesielt beregnet på det liggende formatet. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 to spørsmål: 1, hvordan er lyden i høytalerene i mobilen i forhold til e90,n95.. er det stereo høytalere? 2, hvordan føles skjermen, 2.36" høres frykelig lite ut.. men på f.eks internett, går det bra eller blir det slik at man irriterer seg over for liten skjerm? takker, nå må jeg forsette og jobbe her på jobb hehe Jeg har ikke prøvd E90 eller N95, men lyden i høyttaleren er tilstrekkelig den. Jeg skrev høyttaleren. Skjermen er jo ikke stor, men heldigvis er den bred, noe som gjør mange ting mer praktisk uten at man trenger å snu skjermbildet. Tenker på smsm, e-post, wap, internett osv. Siden skjermen ikke er større, får man jo qwerty-tastatur uten å dra rundt på en klosse av en telefon. Så her må man veie for og imot. Dersom man skal kjøre mye film eller trenger en skjerm som viser mye på en gang, vil skjermen bli i minste laget. Skjermen kan by på problemer for enkelte funksjoner, f.eks fargetema som ikke er spesielt beregnet på det liggende formatet. Okei, takk for svar.. vurdere og kvitte meg med min Diamond.. Har tatt i bruk min e90 igjen pga jeg ser nå at jeg er avhengig av ett qwerty tasteratur.. men er en tanke for stor, så kunne tenkte meg en mobil med symbian, qwerty taster og litt lommevennelig.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Fins det ikke noe app som gjør at fornavnet kommer først på sms? har mange som har samme etternavn og det er svært irriterrende Funker ShakeSMS på denne modellen? Hvordan slår jeg av lyden/vibrering mens telefonen ringer uten å avvise? Endret 30. juli 2008 av Ohny Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Strekkodeleseren er til alles opplysning ikke for vanlige strekkoder, men såkalte "2D Data Matrix" koder slik som denne: Endret 30. juli 2008 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Strekkodeleseren er til alles opplysning ikke for vanlige strekkoder, men såkalte "2D Data Matrix" koder slik som denne: Aha!! www.google.com? Det vil si det ikke er mulig å scanne strekkoder på fx matvarer? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Funnet en kar som er interessert i og bytte sin E71 mot min Diamond.. forståelig nok siden diamond er en del dyrere.. menne, dere som har e71, er dette en god idee.. Det er jo klart det er jo opp til hva jeg vil ha og hvilken jeg liker best.. men er e71 og anbefale? Jeg bruker mobilen til sms, ringe, veldig mye msn også sjekke 3-4 forskjellige nettsteder i grunnen.. kamera osv driter jeg i.. men at den er kjapp og at web-browseren er rimelig bra er en stor fordel.. Så håper e71 passer godt til det.. Endret 30. juli 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
OrnTeddy Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har brukt e71 i en ukes tid nå, har tidligere hatt htc mteor, htc s710, htc s730 og htc touch dual. Er så langt meget fornøyd, tlf er rask og tastene er overaskende gode å bruke til tross for at de er så små. Mail for exchange fungerer greit, jeg synes dog det var mer oversiktlig å lese mail på winmobile. Men det er kanskje mulig å endre oppsetteti MfE? (hadde vært fint med hvit bakgrunn i innboks og ved lesing av mail, samt større font). Eneste minuset fra meg er at det lett blir fettmerker på den. Strålende businessmobil! Bestilte min nye E71 nettopp, type hvit, og den kommer om 1 uke! Han jeg pratet med fortalte at E71 var det raskeste Nokia noengang hadde prod og at brukeropplevelsen var svært god. Men kommer vi til jan/febr så kommer det sikkert andre modeller som er hakket bedre -blir spennende uansett, ser frem til ny mobil nå! edit: fikk også beskjed om at den leveres med et internt minne på 8GB. Kan ikke huske å ha lest det noe sted, merkelig - noen som kan bekrefte/avkrefte?? Har nå fått beskjed om at dato for levering av min nye E71 type hvit ikke blir tilgjengelig før 8.august. Altså fredag og en drøy uke. Litt amatørmessig av en butikkmedarbeider å bekrefte at telf skulle ha vært meg i hende idag el imorra - han beklaget og nevnte noe om at han visstnok forvekslet grå med hvit. Joda.. Så da er det altså bare å vente - igjen. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Strekkodeleseren er til alles opplysning ikke for vanlige strekkoder, men såkalte "2D Data Matrix" koder slik som denne: Aha!! www.google.com? Det vil si det ikke er mulig å scanne strekkoder på fx matvarer? Har fått til det en gang av en million forsøk... -KJ Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som har lest noe om det er software oppdatering på vei? Sliter litt med at når telefonen restarter eller jeg slår den av og på så flytter programmer og ikoner seg tilbake slik den er når den er ny. (litt dumt forklart kanskje) Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har planer om å legge inn TomTom på denne, noen som har prøvd det? Litt usikker på om det vil fungere, men er vel verdt et forsøk. Ser ingen grunn til at Tomtom ikke skal fungere, men du er avhengig av en Bluetooth GPS, evt må du bruke en hack som ligger rundt omkring på nettet. Ulempen med denne hacken er at det er ting man må gjøre hver gang man vil bruke Tomtom. Bedre å legge inn Garmin da vil jeg tro, den støtter den interne GPS'en. Skal teste det senere og se hvordan det fungerer. Jeg har testet TOMTOM på E71... Det fungerte dårlig desverre. Problemet var ikke intern eller ekstern GPS, men antagelig skjermen (landscape). TomTom starter ikke opp i det hele tatt, nøyaktig på samme måte som hvis jeg kjører min E70 i landscape mode. Hvis noen får dette til vil jeg gjerne høre! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei vet at dette sikkert er feil sted og spørre men kan jo hende noen av dere har erfaringer med dette. jeg har en e71 og tenkte jeg skulle leie en mail for exchange adresse fra http://www.mailforexchange.com/mailforexchange.asp men lure på om disse var noe bra eller er det andre som er bedre? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Jeg har mulighet til aa kjoepe E71 for 2500 kroner her i India... men da vil den vaere paa engelsk. Er det noen mulighet aa faa den paa norsk da? Hvor mye er den billigste i Norge? Helst med tele2 abbonement. Den vil funke Norge btw? Mener den kosta 3500 sist gang jeg sjekket uten abonnement. mvh Singh Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=97292 -KJ Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei!Jeg har mulighet til aa kjoepe E71 for 2500 kroner her i India... men da vil den vaere paa engelsk. Er det noen mulighet aa faa den paa norsk da? Hvor mye er den billigste i Norge? Helst med tele2 abbonement. Den vil funke Norge btw? Mener den kosta 3500 sist gang jeg sjekket uten abonnement. mvh Singh Du sparer en tusning og mister garanti og reklamasjonsrett i Norge, det er vel opp til deg å vurdere om det er verdt en tusenlapp. For meg ville det ikke vært verdt det. Jeg kjøpte faktisk mobil i India for 3-4 år siden og har ingen planer om gjøre det igjen. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå