vZ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har bestilt en hvit E71 fra mpx.no. De venter å få denne inn på lager 08.august. Ser flere av nettbutikkene har fått inn den grå E71, men ikke hvit. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har bestilt en hvit E71 fra mpx.no. De venter å få denne inn på lager 08.august. Ser flere av nettbutikkene har fått inn den grå E71, men ikke hvit. I England er hvit utgave blitt eksklusiv for ett spesielt nettverk - ala iPhone 3G i Norge. Får håpe (for dere) at ikke det samme skjer i Norge. Jeg har kjøpt grå, men har ikke fått den ennå Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Sjekket dette med nokia konsulenten til butikken jeg jobber i for noen dager siden og han sa at vi kunne forvente den omtrent midt i august. (dette gjelder hvit farge) Edit: hvilken versjon av conversations programmet til nokia funker på denne telefonen? Endret 22. juli 2008 av ..Christer.. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hei noen som har problemer med å koble til med wlan? jeg har søkt og får opp min nettverk hjemme. lagt inn wep keyen og skal starte websøkingen men får svar at ikke svar fra gateway hele tiden. kjøpte den i går. har bærbar pc og den kommer på nettet med trådløs nettverket hjemme, så det må være noe feil med mobilen?? eller er det spesielle innstillinger som skal til ? noen som vet? Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har ikke hatt problemer med mitt trådløse nettverk. Bruker wpa2. Har også logget på andre nettverk med både wpa og wep. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da får jeg håpe den kommer i hvit farge i midten av august, kommer tilbake fra ferie da. Hvis jeg ikke eventuelt kjøper meg iphone på ferie(ikke 3g versjonen, og det til 2500 eller under:P). Hvordan er det å skrive med de små tastene? Noe man blir vant til? Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har brukt e71 i en ukes tid nå, har tidligere hatt htc mteor, htc s710, htc s730 og htc touch dual. Er så langt meget fornøyd, tlf er rask og tastene er overaskende gode å bruke til tross for at de er så små. Mail for exchange fungerer greit, jeg synes dog det var mer oversiktlig å lese mail på winmobile. Men det er kanskje mulig å endre oppsetteti MfE? (hadde vært fint med hvit bakgrunn i innboks og ved lesing av mail, samt større font). Eneste minuset fra meg er at det lett blir fettmerker på den. Strålende businessmobil! Endret 23. juli 2008 av Undertow Lenke til kommentar
OrnTeddy Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har brukt e71 i en ukes tid nå, har tidligere hatt htc mteor, htc s710, htc s730 og htc touch dual. Er så langt meget fornøyd, tlf er rask og tastene er overaskende gode å bruke til tross for at de er så små. Mail for exchange fungerer greit, jeg synes dog det var mer oversiktlig å lese mail på winmobile. Men det er kanskje mulig å endre oppsetteti MfE? (hadde vært fint med hvit bakgrunn i innboks og ved lesing av mail, samt større font). Eneste minuset fra meg er at det lett blir fettmerker på den. Strålende businessmobil! Bestilte min nye E71 nettopp, type hvit, og den kommer om 1 uke! Han jeg pratet med fortalte at E71 var det raskeste Nokia noengang hadde prod og at brukeropplevelsen var svært god. Men kommer vi til jan/febr så kommer det sikkert andre modeller som er hakket bedre -blir spennende uansett, ser frem til ny mobil nå! edit: fikk også beskjed om at den leveres med et internt minne på 8GB. Kan ikke huske å ha lest det noe sted, merkelig - noen som kan bekrefte/avkrefte?? Endret 23. juli 2008 av OrnTeddy Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 - - - - Bestilte min nye E71 nettopp, type hvit, og den kommer om 1 uke! Han jeg pratet med fortalte at E71 var det raskeste Nokia noengang hadde prod og at brukeropplevelsen var svært god. Men kommer vi til jan/febr så kommer det sikkert andre modeller som er hakket bedre -blir spennende uansett, ser frem til ny mobil nå! edit: fikk også beskjed om at den leveres med et internt minne på 8GB. Kan ikke huske å ha lest det noe sted, merkelig - noen som kan bekrefte/avkrefte?? Jeg vet ikke om denne er den raskeste Nokia noesinne har produsert, men det kan være det samme, for den er rask så det holder! Brukeropplevelsen er god, totalt sett, men tastene er små. Det må de være for å få så mange taster på en så liten smarttelefon. Men til å være så små, fungerer det bra. Litt dumt at hovedmenytasten ikke er litt mer opphøyet, men venstre softtast kan også brukes til hovedmenytast, og den sitter bedre til. Telefonen er litt for tynn etter min smak. Det ser veldig stilig ut, men jeg synes ikke jeg får så godt grep på den, enn om den var litt tjukkere. Han du prata med må ta deg ei bolle! Det er 110 MB minne i telefonen. Men den kan bygges ut med mer minne, og tar minnekort på opptil 8 GB. Muligens det han mente. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har ikke hatt problemer med mitt trådløse nettverk. Bruker wpa2. Har også logget på andre nettverk med både wpa og wep. det som er rart er at jeg brukte n95 dagen før med nettverket hjemme og fungerte som abre det! men dagen etter fikk jeg meg e71 og skulle koble meg til men neida ikke svar fra gaeway får jeg hele tiden opp! tok da e71'en min til søstera mi og der kom jeg på nettverket uten problemer både med wep og uten kryptering... så annen plass igjen og kom jeg på... er liksom bare det nettverket hos meg selv jeg ikke får til med min e71. har snakket med nextgentel og de har sendt saken videre til tele teknikerene dems.... få r bare vente og se... Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Telefonen er litt for tynn etter min smak. Det ser veldig stilig ut, men jeg synes ikke jeg får så godt grep på den, enn om den var litt tjukkere. Jeg synes dette er en av de store fordelene med e71, den går lett i lomma. Forgjengern e61 var altfor stor og firkantet imo. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Telefonen er litt for tynn etter min smak. Det ser veldig stilig ut, men jeg synes ikke jeg får så godt grep på den, enn om den var litt tjukkere. Jeg synes dette er en av de store fordelene med e71, den går lett i lomma. Forgjengern e61 var altfor stor og firkantet imo. Det var min høyst subjektive erfaring. Det som "redder den" er tyngden. Den ligger i hånden. Hadde en gang en syltynn Samsung, X820. Den var vel 6-7 mm. Og lett! Et helvete å holde i. E71 er mye bedre! Endret 24. juli 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva er dealen med "Pustende lys" ? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva er dealen med "Pustende lys" ? Lyset viser at telefonen er på. Det viser også bl.a ubesvarte anrop og hendelser. Man kan velge hvor lenge lyset skal blike for dette og hvilke hendelser man vil bli varslet om. Praktisk om man har telefonen helt lydløs. Riktignok er ikke lyset så skarpt, men det han i alle fall sin fordel om den ligger på nattbordet om natta. Så slipper man å ha et "tivoli" på soverommet. Funksjonen kan også deaktiveres. Se side 101 og 125 i den norske brukerveiledningen. Jeg bruker kun den jeg har lastet ned, og det er dennes sidetall jeg sitter med foran meg, og refererer til. Men den følger selvsagt med telefonen også. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 jojo... det er jeg klar over, melding og tapt anrop så blinker den sånn fort, men ellers så toner den inn og ut. hva er dealen med det mente jeg Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 jojo... det er jeg klar over, melding og tapt anrop så blinker den sånn fort, men ellers så toner den inn og ut. hva er dealen med det mente jeg Det er jo for å skille varslingssignal fra vanlig stand-by. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 bruker den noe mer strøm? Det gjør den nok, men hvor mye, er ikke lett å si. Normalt har man jo grei adgang til lading, pluss at telefonen har et rimelig kraftig batteri (1500 mAh). Tror ikke telefonen bruker så mye batteri på denne funksjonen, men det er kanskje andre som vet mer enn jeg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 for min del kunne den vært skrudd helt av. og hvordan funker strekkoderleseren? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 for min del kunne den vært skrudd helt av. og hvordan funker strekkoderleseren? Ikke veldig bra, hehe Jeg har ikke veldig god erfaring med min i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå