CellularDude Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sitter med en E71 på fanget nå. Må virkelig si meg fornøyd! noen som kan linke meg til en side med gode temaer? Det skulle liksom være enkelt. Det er jo en mulighet for å laste ned flere temaer, ringetoner og bakgrunnsbilder. Så jeg skulle gjøre det. Fikk opp hvilke som var tilgjengelige, men så var det ikke noen link å klikke på for å få i gang selve nedlastingen. Det var både rart og dumt, da. På www.zedge.no er det nedlastbart stoff, men har ikke vært og sjekket om det er noe til E71. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Et meget godt (og inntil videre gratis) alternativ til Mail for Exchange er Nokias egen epostløsning som fungerer med bl.a. GMail og andre IMAP/POP3 kontoer. http://email.nokia.com Jeg vurderer å kjøpe meg E66 og lurer på dette med epost. Har i dag 6500 slide og bruker den innebygde epost klienten på den telefonen. Der må man jo koble til selv hver gang man skal sjekke mail. Hva vil forskjellen være om jeg hadde brukt feks Exchange eller Nokias epostløsning? Er det eneste at den sjekker for nye mail etter et angitt tidsintervall? Og eller er det andre ting som er kjekke å ha, som ikke den innebygde epost klienten har? Er det likt batteri på E66 og E71. Det stemmer at E71 sitt batteri er veldig bra? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det likt batteri på E66 og E71. Det stemmer at E71 sitt batteri er veldig bra? Batteriet på E71 er på 1500 mAh, mens det er 1000 på E66. Batteritiden på E71 er veldig god, etter som jeg har lest i tester, men har kun hatt telefonen noen få dager, og lader den hver dag, så jeg har ikke testet batteritiden. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Sitter med en E71 på fanget nå. Må virkelig si meg fornøyd! noen som kan linke meg til en side med gode temaer? Om de er gode må du vurdere selv, men her er det i alle fall noen temaer til E71 - http://www.e-series.org/archives/317 Endret 18. juli 2008 av jorang Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Mine favoritter: Nokia N-Series Theme Stylish Black Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ok, jeg bruker Mail for Exchange og er meget fornøyd med dette til min jobbmail og kalender/kontakter. Men jeg har noen private mailadresser som jeg ruter innom Gmail pga lagringsplass og overlegen spamfilter. Hvilke klienter bruker dere for å hente Gmailen deres? Den innebygde IMAP-klienten, den offisielle Gmail-klienten eller Nokia Email (http://email.nokia.com)? Sistnevnte er basert på Intellisync, så jeg får inntrykket av at den applikasjonen er litt vel i overkant til mitt relativt enkle bruk, samtidig som at den er et overlegent grensesnitt. Tips? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg bruker den innebygde IMAP-klienten, tror jeg. Gikk bare til en email-veiviser som lå telefonen. Der la jeg bare inn email og passord, så hentet den alle innstilinger. Finner nå alle mail under meldinger -> gmail. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Trodde det var noe galt med lyset på tastaturet, inntil jeg oppdaget at det kun slår seg på i mørke omgivelser. Fiffig! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Hold over den lille "prikken" til venstre for høyttaleren... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Når jeg holder på og taster på mobilen sammenhengende over lengre tid ser jeg at skjermen plutselig blir noe mørkere, for etter en 5-6 sek å bli lysere igjen. Har forsøkt å endre på innstillingene til skjermen, men det hjelper ikke. Hva er problemet? Løsningsforslag? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Er det lyst rundt deg? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tipper det er sensor for lys som jobber. Har samme på min E51. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det lyst rundt deg? Ja, det er lyst, men lysstyrken rundt meg er konstant, det skulle ikke være noen grunn for skjermen å endre lystyrke hvert 5. sekund. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Først og fremst må jeg bare si at denne telefonen er helt fantastisk. men en ting jeg "sliter" litt med er at jeg har aktivert videresending fra de 3 e-post adressene mine til en adresse og bruker programmet Nokia Email men videresendte mail kommer ikke inn i postkassen før jeg velger synkroniser. Mail sendt direkte til adressen kommer inn med en gang. noe jeg gjør feil? Alt er forreseten gmail adresser. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Etter 6 dagers bruk må jeg si meg kjempe fornøyd. Det jeg synes er best er batteritiden og tiden det tar å lade igjen. Hadde 1 strek igjen etter 3, nesten 4, dagers bruk. Da ladet jeg den ikke mer enn ca. 1 1/2 time før den sa at den var fulladet. S60-operativsystemet er også utrolig raskt! Har en N80 som ekstratelefon også, og de kan jo ikke sammenlignes! Lenke til kommentar
abil Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hvordan er skjermen i sollys?har hørt at den er dårlig er det noen som kan si noe om dette? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har vært litt for dårlig vær den siste uken til at jeg kan si så veldig mye om det, men ut i fra det jeg har opplevd så er skjermen veldig god og har ikke noe å sette fingeren på i det sollyset jeg har brukt den i. Er vel meldt fint til uken så kan komme tilbake senere, men er sikkert andre her som har hatt den lenger enn jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er i Florida akkurat nå, så føler jeg er kvalifisert til å svare på dette spørsmålet. Skjermen fungerer helt greit i dagslys. Det er ikke noe stort minus for mobilen sin del. Den kunne vært bedre, men den kunne definitivt vært mye mye dårligere. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Etter 6 dagers bruk må jeg si meg kjempe fornøyd. Det jeg synes er best er batteritiden og tiden det tar å lade igjen.Hadde 1 strek igjen etter 3, nesten 4, dagers bruk. Da ladet jeg den ikke mer enn ca. 1 1/2 time før den sa at den var fulladet. S60-operativsystemet er også utrolig raskt! Har en N80 som ekstratelefon også, og de kan jo ikke sammenlignes! Det er et kraftig batteri, på hele 1500 mAh. Noe kraftigere batteri enn det tror jeg ikke mange mobiler har. Heldigvis er også batteritidene gode. Og det er ingen ulempe at det går raskt å lade telefonen opp igjen. Det er stor forskjell på S60-telefoner fra 2006 og dagens. Du nevner N80, og så kan jeg nevne N73. De er snegler i forhold til E71. E65 var vel litt kjappere enn N80/N73. Den kom ut på våren i fjor. Om sommeren kom 6110 Navigator, og der merket jeg stor forbedring i hastigheten. Endret 21. juli 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei. Vurdere også denne telefonen, og da spesielt pga. batteritiden. Men er e71 i hvit farge å få tak i Norge? Heller mest mot den fargen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå