Gjest Slettet+723465 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hadde den kommet i Mocca-farge, hadde jeg kjøpt den med en gang. Men jeg kjøpte den likevel. Forventer at den kommer i posten i morgen. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eg vurderer å kjøpe Nokia E71, men lurer på korleis det er med batteritida og kor ofte dykk må lade den. Også ville det ha vert kjekt om dei som har telefonen kunne skreve erfaringar om telefonen i prisguiden. https://prisguiden.no/product.php?productId=97287 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Da er jeg den stolte eier av en Nokia E71. Utrolig imponerende hittil. Kjøpte med 8GB minnekort, så da har jeg plass til litt musikk også. Endret 15. juli 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hadde den kommet i Mocca-farge, hadde jeg kjøpt den med en gang. Men jeg kjøpte den likevel. Forventer at den kommer i posten i morgen. Det nærmeste du kommer er antrasittgrå. Uansett er en god del av overflaten metall, så det har kanskje ikke all verden å si om du ikke får den i mocca. Telefonen gir et klart inntrykk av kvalitet når en holder den, og når man trykker på knappene. Ikke spesielt ofte jeg har hatt slike telefoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Da sitter jeg med en vakker telefon i hånden, Nokia E71, i grå. Den gir virkelig en følelse av høy kvalitet, selv om den ikke er Mocca (ja, jeg synes det er verdens fineste farge på mobil!) er den veldig fin og noe man kan gå rundt å briefe med. Meget fornøyd med kjøpet. Synes ikke tastaturet var så vanskelig som folk skal ha det til, hadde mer problemer med TyTn II sitt tastatur. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Da sitter jeg med en vakker telefon i hånden, Nokia E71, i grå. Den gir virkelig en følelse av høy kvalitet, selv om den ikke er Mocca (ja, jeg synes det er verdens fineste farge på mobil!) er den veldig fin og noe man kan gå rundt å briefe med. Meget fornøyd med kjøpet. Synes ikke tastaturet var så vanskelig som folk skal ha det til, hadde mer problemer med TyTn II sitt tastatur. Hvis du ikke er fin nok med E71 i gråsvart eller hvitt, er det ikke telefonen det er noe galt med Men fra spøk til alvor: Gratulerer så mye med telefonen! Godt å høre du er fornøyd. Tastaturet er slett ikke så verst. Tastene er små, men det hele fungerer bedre enn ventet på forhånd. Det jeg trenger mest tid å venne meg til, er å holde inne funksjonstasten nede til venstre når jeg skal skrive tall. Forsaker gladelig større tastatur, når jeg tenker på forgjengeren E61i, som var brei som Kiel-fergen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Det er ikke nødvendig å holde funksjonstasten nede for å få skrevet tall (eller tegn, for den saks skyld), dette kan du også få frem ved å holde nede ønsket tast - f.eks . hold nede G for å få 5 eller D for % ... Dette innlegget er for øvrig skrevet på E71. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tastaturet er slett ikke så verst. Tastene er små, men det hele fungerer bedre enn ventet på forhånd. Det jeg trenger mest tid å venne meg til, er å holde inne funksjonstasten nede til venstre når jeg skal skrive tall. Forsaker gladelig større tastatur, når jeg tenker på forgjengeren E61i, som var brei som Kiel-fergen. Trenger ikke holde inne. Trykk to ganger på den så forblir den i tallmodus til du trykker en tredje gang. Endret 16. juli 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tastaturet er slett ikke så verst. Tastene er små, men det hele fungerer bedre enn ventet på forhånd. Det jeg trenger mest tid å venne meg til, er å holde inne funksjonstasten nede til venstre når jeg skal skrive tall. Forsaker gladelig større tastatur, når jeg tenker på forgjengeren E61i, som var brei som Kiel-fergen. Trenger ikke holde inne. Trykk to ganger på den så forblir den i tallmodus til du trykker en tredje gang. @ Robbiedeluxe: @ MagnusW: Takk for tipsene! Det står sikkert i manualen, men selv om jeg har lest en del i den, har jeg nok ikke lest det med tastene. Da skulle det bli litt mer behagelig å skrive. Liker denne telefonen bedre og bedre jo mer jeg bruker den. Endret 16. juli 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er det noen som kan forklare meg Mail for exchange? Pr i dag har jeg bare lagt til gmailen min så jeg finner den under "meldinger". Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis du skal bruke mail for exchange, noe som er genialt siden det har push, så må du ha tilgang til en konto på en exchange-server. Dette er typisk noe skole / jobb har, sjeldent man har det som privatperson. Det finnes dog mange steder man kan kjøpe seg konto, men det koster typisk noen kroner i måneden, sikkert nok fordi MS skal ha lisenspenger. Fra 60 - 150 kroner tror jeg de ligger på. Altså langt i fra gratis... Jeg har det på jobb, og har satt opp gmail til å videresende all mail dit Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Et meget godt (og inntil videre gratis) alternativ til Mail for Exchange er Nokias egen epostløsning som fungerer med bl.a. GMail og andre IMAP/POP3 kontoer. http://email.nokia.com Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 googlet litt og fant http://www.mail2web.com/ som har gratis push mail. Noen som har prøvd det ut? Og vil det ikke koste veldig mye? Det går vel på 3G-nettet hver gang den henter ned en mail? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Et meget godt (og inntil videre gratis) alternativ til Mail for Exchange er Nokias egen epostløsning som fungerer med bl.a. GMail og andre IMAP/POP3 kontoer. http://email.nokia.com Det står at den ikke fungerer med corporate email og hotmail, om gmail er corporate email el ikke vet ikke jeg. Har du forresten prøvd denne? Isåfall - hvordan funker den? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 GMail er ikke en corporate email-løsning. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 men mail for exchange er jo så mye mer, for da synker man også kontakter og kalender... that's why I love it Lenke til kommentar
laia Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Alle innlegg her handler om E71. Har E66 samme innmaten, blir det som sies her også gyldig for E66? (Bortsett fra tastaturet), eller er E66 noe helt annet? Finner ikke erfaringer om E66 i forumet. Laia Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 så vidt jeg forstår er e66 samme greia, bare med annet tastatur og widescreen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Har E66 samme innmaten, blir det som sies her også gyldig for E66? Ja. Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sitter med en E71 på fanget nå. Må virkelig si meg fornøyd! noen som kan linke meg til en side med gode temaer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå