Gå til innhold

Nokia E71: Høyst subjektive erfaringer!

Anbefalte innlegg

E71 har desverre ikke denne muligheten, men E75 og resten av de nyere E-seriene har det, da de benytter nyeste versjon av S60 v3, altså Feature Pack 2.

Du kan jo sette mobilen til å spørre om hvilken tilkobling man vil bruke, men så vidt jeg vet ikke lage en automatisk prioriteringsliste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg akuratt bestilt denne telefonen til meg selv i bursdagsgave :) går fra en LG KU990 til denne, mest fordi jeg har lyst på en Smartphone, og fordi jeg etter å ha brukt LG en i et år, er veldig missfornøyd med touchskjermer, tåler svært lite, og skal ikke mye til å lagre riper i dem.

Så nå gleder jeg meg til E71 :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Litt gammel trå, og de fleste E71 eier vet nok dette, har skumma gjennom tråden uten å se dette noen plass, det står sikkert i maualen, meeeen alle leser vel ikke den... :roll:

Hold inn #/J for å sette tlf til lydløs, hold inne */U for å aktivere blutooth, hold inne 0/M for å gå bokmerker/ web...

En ting som har iritert meg er at så snart jeg går inn på noen menyer så forsvinner klokka, lasta ned programmet FreeTimeBox, da kan de selv bestemme i hvilke menyer/ apps denne klokken skal vises... :)

Lenke til kommentar
Hold inn #/J for å sette tlf til lydløs, hold inne */U for å aktivere blutooth, hold inne 0/M for å gå bokmerker/ web...

Jeg visste bare om lydløs-knappen, men det at du kan holde inne */U for å aktivere blåtann var jeg ikke klar over. Takk for tips!

Lenke til kommentar

Da har jeg også skaffet meg Nokia E71, og er kjempefornøyd foreløbig :) Det eneste jeg synes er litt trøblete er at jeg ikke finner en måte å skrive understrek på! Altså: _ . Er det noen som veit hvordan man får til dette? Har en mail som har understrek i seg :-/ Og går det også an å få til å skrive "<" på en eller annen måte? Sånn at jeg får skrevet <3 liksom. Haha, kanskje litt teit, men jeg brukte det på min gamle SE ;)

Lenke til kommentar
Da har jeg også skaffet meg Nokia E71, og er kjempefornøyd foreløbig :) Det eneste jeg synes er litt trøblete er at jeg ikke finner en måte å skrive understrek på! Altså: _ . Er det noen som veit hvordan man får til dette? Har en mail som har understrek i seg :-/ Og går det også an å få til å skrive "<" på en eller annen måte? Sånn at jeg får skrevet <3 liksom. Haha, kanskje litt teit, men jeg brukte det på min gamle SE ;)

Om du trykker inn Ctrl/Chr, knappen helt nede i høyre hjørne, så får du opp en liste over div. tegn... :thumbup:

Lenke til kommentar

Om du trykker inn Ctrl/Chr, knappen helt nede i høyre hjørne, så får du opp en liste over div. tegn... :thumbup:

Konge! Tusen takk! Litt rart at det ikke står noe om det i bruksanvisningen eller noe, for er jo ikke så åpenlagt at det skal gå an..? Eller kanskje jeg er litt n00b enda ;) Nå har jeg ingenting å klage på hvertfall! :D

Lenke til kommentar

Konge! Tusen takk! Litt rart at det ikke står noe om det i bruksanvisningen eller noe, for er jo ikke så åpenlagt at det skal gå an..? Eller kanskje jeg er litt n00b enda ;) Nå har jeg ingenting å klage på hvertfall! :D

Jeg vil nå si at det er åpenlagt at det skal gå an på en slik tlf, ja egentlig på alle tlf... Nå står det riktig nok Chr (character = tegn/symbol) på tasten da... så er jo litt selvforklarende, men det står i maualen, det gjør også bruken av copy/ paste som jeg finne veldig kjekk i ny og ne... :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Om du ikke er opptatt av å ha det aller nyeste, synes jeg det fremdeles er en flott telefon. Bruker min endel fremdeles, til å spille av musikk og lytte til podcast'er bland annet. har en jobbtelefon som brukes mest, i hovedsak for å skåne E71'en fra skitt og møkk.

Når det er nevnt så vil jeg si at E1 tåler denslags meget bra. hadde den i lomma i et år i diverse anleggsjobber, taklet det bra!

Du kan jo se på arvtageren E72, men jeg kjenner ikke til den, og hvordan den måler seg mot "orginalen". Jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe E71 nå, den er spekket med funksjoner, og ser bra ut fremdeles!

Lenke til kommentar

Telefonen er absolutt like bra fremdeles, eneste minus på den telefonen er kamera, men det var dårlig for 2 år siden og er like dårlig i dag.. På lyse dager så er det helt ok..

Men som noen sier over meg, telefonen er av typen kvalitet. Om du har holdt i en så kjenner du kvaliteten oser ut av ramma på den. Den har gått i bakken like mange ganger som min gamle nokia 2110i, og den tålte å bli kjørt over av en trøkk. I disse dager da telefoner ikke tåler en dritt så skiller E71, sikkert E72 og, i positiv retning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...