Svein Arild Søyland Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ring Nokia Care Norge på 22 97 17 17 (hverdager 9-18) og spør om hvorfor det er slik. Er det bare en feil at din produktkode ikke er inkludert enda, så blir det nok fikset kjapt. Snakket med Nokia på det nummeret du tipset meg om. Han sa at og min kode ville få 200-oppdateringen så snart den var tilgjengelig for min kode på telefonen. Det haster ikke, så jeg venter. Batterikapasiteten er vel oppgradert i den versjonen jeg nå har, om jeg ikke husker feil. Men takk for tipset, og nummeret til Nokia! Endret 23. januar 2009 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
Brack Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei, noen som har mail hos domeneshop satt opp på sin E71, inkludert SSL. Fungerer utmerket uten SSL, men vil gjerne bruke SSL. Er IMAP det er snakk om. Mvh Brack Endret 26. januar 2009 av Brack Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722 Noen som vet om det er noe norsk sted som selger tilsvarende? Lenke til kommentar
lha Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722 Noen som vet om det er noe norsk sted som selger tilsvarende? Beklaget men jeg vet ikke hvor du kan få kjøpt det, men dette skulle jeg hatt for lenge siden. Etter et halvt år i buskelommen og x antall ganger i bakken (inkl asfalt) så bærer telefonen tydelig preg av ha blitt brukt ihvertfall. Telefonen har enerett på venstre bukselomme, men alikevel så er displayet betydelig oppripet dessverre. Ikke hatt dette problemet på andre telefonen. Men telefonen fungerer knall og er uten tvil den beste telefonen jeg har hatt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Både Clas Ohlson, Elkjøp, Expert og de fleste andre tilsvarende forhandlere har slike skjermbeskyttere, men ikke nødvendigvis av samme kvalitet som den du linker til. Enklest, billigst og best er nok å finne et produkt med god omtale på Ebay. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Beste skjermbeskytter finner du på martinfields.com Har brukt skjermbeskytter fra dem på alle telefoner jeg har hatt de siste 4-5 årene. Fantastisk bra! Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Beste skjermbeskytter finner du på martinfields.com Har brukt skjermbeskytter fra dem på alle telefoner jeg har hatt de siste 4-5 årene. Fantastisk bra! Har brukt min en måneds tid, ingen riper så langt. Har og nå begynt å bruke den skinnlommen som fulgte med, den beskytter skjermen mer enn godt nok. Den var litt trang til å begynne med, men nå etter litt bruk er den super. Lenke til kommentar
Brizh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 E71 er nå tilgjengelig i svart! Noen som har funnet noen Norske butikker som selger denne? Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722 Noen som vet om det er noe norsk sted som selger tilsvarende? Sjekk ut mytrendyphone.dk Har en E71 selv og er strålende fornøyd! Er en ting jeg lurer veldig på og som jeg ikke finner ut av.. Hvordan aktiverer jeg kameralyset utenom kameramodus? SE har bare to-tre klikk så er lyset på og du ser hva du driver med i mørket.. Jeg må drive å autofokusere og "nesten" ta bilder for å få brukt lyset. Min samboer har en N95. Samme sak med den. Finner ikke ut hvor jeg kan aktivere lyset utenom kameramodus... Takker for evt. hjelpfulle svar.. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 E71 er nå tilgjengelig i svart! Noen som har funnet noen Norske butikker som selger denne? Elprice i Tønsberg har svart. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpt telefonen for noen dager siden.. Må bare legge denne i mine innlegg.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Er du helt sikker på det? Sikker på at du ikke mener Grey-varianten som har vært i salg fra dag 1? Brightpoint har kun ubekreftet dato så langt, og på andre forum er det også snakk om litt ventetid på de nye fargevarientene (sort og rød). edit: Bilderrr Endret 3. februar 2009 av genser Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det en liste over "must-have" programmer til denne telefonen.. Så på den generelle lista for s60 telefoner, kunne tenkt meg en mer spesifikk for E71.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilket program bør brukes for å klare å lese formaterte e-poster? Altså ikke bare tekst. Regner med at den ikke handler det. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det en liste over "must-have" programmer til denne telefonen.. Så på den generelle lista for s60 telefoner, kunne tenkt meg en mer spesifikk for E71.. Støtter opp om denne... hvilke programmer har dere på deres E71? Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har det rareste problemet, jeg har reinstallert firmware, og formatert minnekortet. Når jeg skal søke etter kontakten "hjem" og trykker på 6(h) og #(j) knappene på tastaturet så kommer ikke forslaget i ordlista opp, men i stedet et nummer som jeg ikke vil ha... Har funnet ut at det er nummeret lagret i sim-plassering 6 som blir hentet. Går dette å skru av? EDIT: Forsvant når jeg slettet alle SIM-kontaktene Endret 5. februar 2009 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Min lillesøster har en E71 der loggen plutselig har sluttet å fungere. Den registrerer hverken mottatte, tapte eller utgående anrop, noe hun synes er svært irriterende. Jeg har sjekket det jeg ser på som mulige løsninger, men finner null... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Mine favoritter: Nokia N-Series Theme Stylish Black De var flotte Endret 9. februar 2009 av Johnx Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Snakket med Amentio, de skulle få inn E71 i helsvart 26.02.2009! Vurderer sterkt å kjøpe den, vil ha en kjapp og kraftig telefon! Har SE P1i nå, den er så treig at det er et mareritt å motta en melding. Hvordan er E71 på sms? skjønner at skrivinga går fort, men hva med mottak og behandling? P1i er tragisk på dette punktet. Endret 12. februar 2009 av Mr xXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå