Gå til innhold

Nokia E71: Høyst subjektive erfaringer!


Anbefalte innlegg

Ring Nokia Care Norge på 22 97 17 17 (hverdager 9-18) og spør om hvorfor det er slik. Er det bare en feil at din produktkode ikke er inkludert enda, så blir det nok fikset kjapt.

 

Snakket med Nokia på det nummeret du tipset meg om. Han sa at og min kode ville få 200-oppdateringen så snart den var tilgjengelig for min kode på telefonen. Det haster ikke, så jeg venter. Batterikapasiteten er vel oppgradert i den versjonen jeg nå har, om jeg ikke husker feil.

 

Men takk for tipset, og nummeret til Nokia! :)

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722

 

Noen som vet om det er noe norsk sted som selger tilsvarende?

 

Beklaget men jeg vet ikke hvor du kan få kjøpt det, men dette skulle jeg hatt for lenge siden. Etter et halvt år i buskelommen og x antall ganger i bakken (inkl asfalt) så bærer telefonen tydelig preg av ha blitt brukt ihvertfall.

 

Telefonen har enerett på venstre bukselomme, men alikevel så er displayet betydelig oppripet dessverre. Ikke hatt dette problemet på andre telefonen.

 

Men telefonen fungerer knall og er uten tvil den beste telefonen jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Beste skjermbeskytter finner du på martinfields.com

 

Har brukt skjermbeskytter fra dem på alle telefoner jeg har hatt de siste 4-5 årene. Fantastisk bra!

 

Har brukt min en måneds tid, ingen riper så langt. Har og nå begynt å bruke den skinnlommen som fulgte med, den beskytter skjermen mer enn godt nok. Den var litt trang til å begynne med, men nå etter litt bruk er den super.

Lenke til kommentar
http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722

 

Noen som vet om det er noe norsk sted som selger tilsvarende?

 

Sjekk ut mytrendyphone.dk

 

Har en E71 selv og er strålende fornøyd!

 

Er en ting jeg lurer veldig på og som jeg ikke finner ut av..

 

Hvordan aktiverer jeg kameralyset utenom kameramodus?

SE har bare to-tre klikk så er lyset på og du ser hva du driver med i mørket..

Jeg må drive å autofokusere og "nesten" ta bilder for å få brukt lyset.

Min samboer har en N95. Samme sak med den. Finner ikke ut hvor jeg kan aktivere lyset utenom kameramodus...

 

Takker for evt. hjelpfulle svar..

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på det? Sikker på at du ikke mener Grey-varianten som har vært i salg fra dag 1?

Brightpoint har kun ubekreftet dato så langt, og på andre forum er det også snakk om litt ventetid på de nye fargevarientene (sort og rød).

 

edit:

Bilderrr

blacke714.jpg

rede71.jpg

Endret av genser
Lenke til kommentar

Jeg har det rareste problemet, jeg har reinstallert firmware, og formatert minnekortet.

Når jeg skal søke etter kontakten "hjem" og trykker på 6(h) og #(j) knappene på tastaturet så kommer ikke forslaget i ordlista opp, men i stedet et nummer som jeg ikke vil ha...

Har funnet ut at det er nummeret lagret i sim-plassering 6 som blir hentet. Går dette å skru av?

 

EDIT:

Forsvant når jeg slettet alle SIM-kontaktene

Endret av danweb.cjb.net
Lenke til kommentar

Snakket med Amentio, de skulle få inn E71 i helsvart 26.02.2009!

 

Vurderer sterkt å kjøpe den, vil ha en kjapp og kraftig telefon!

Har SE P1i nå, den er så treig at det er et mareritt å motta en melding.

 

Hvordan er E71 på sms? skjønner at skrivinga går fort, men hva med mottak og behandling? P1i er tragisk på dette punktet.

Endret av Mr xXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...