Gå til innhold

Nokia E71: Høyst subjektive erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag oppdaget jeg at det er kommet ny firmwareoppdatering til E71. Dermed satte jeg i gang og oppdaterte.

 

Ikke vet jeg hva Nokia har forbedret, men kameraet var jævligere enn noensinne. Har kun tatt noen innebilder, og i enkelte tilfeller la det seg noen lyse, runde flekker på bildene. Dermed ble bildene ennå mer ubrukelige enn de normalt ville blitt.

 

Noen som vet hva Nokia har forbedret eller lagt til i denne oppdateringen?

 

Nyeste oppdatering heter forresten 200.21.118

 

Da jeg prøve fikk jeg ikke anledning til å oppdatere til den firmwaren du refererer til her, jeg har versjon 110.07.127, og det er ikke så lenge siden jeg oppdaterte til nettopp denne fra den forrige. Men den 200 versjonen du forteller om her kommer vel snart. :)

 

 

Jeg vet ikke hvorfor du ikke har fått oppdatert. Jeg skrev bare inn produktkoden på E71 inn i søkefeltet for nyeste programvareversjon, og fikk da opp 200.21.118. Resten tok Nokia PC Suite og Nokia Software Updater seg av.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor du ikke har fått oppdatert. Jeg skrev bare inn produktkoden på E71 inn i søkefeltet for nyeste programvareversjon, og fikk da opp 200.21.118. Resten tok Nokia PC Suite og Nokia Software Updater seg av.

 

Jeg skrev og inn produktkoden hos Nokia, og fikk da opp at det var den jeg allerede har nå - 110.07.127 - som var den siste firmwaren. Det samme får jeg beskjed om via NSU. Det er nok ulike grunner til at noen telefoner må vente lengre før det får godkjent oppdatering. Min telefon er ikke låst, eller bundet opp mot noe telefonselskap.

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg har bestilt en E71 idag, og den skal erstatte min E61.

Jeg har tatt backup av hele den gamle telefonen med Nokia PC Suite, og Nokia Content Copier.

 

Hvordan går jeg fram for å få dette inneholdet sendt til den nye E71?

 

Om jeg laster ned Nokia PC Suite for E71 så slettes vel ikke backupen?

 

Vil E71 dukke opp i det programmet jeg har for den gamle telefonen, så jeg kan legge det inn før jeg installerer PC Suite for E71?

 

Jeg hadde satt pris på om noen kunne gi meg tips om dette :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk bytte til en ny E71 pga den andre var skadet. De gav meg bare selve telefonen mens resten av det som var i pakkningen ble ikke gitt til meg, er dette normalt? Fikk tilbake samme batteri fra den gamle telefonen og kabler.

 

Dersom du leverte bare telefonen er det vanlig at du kun får telefonen. Dersom du hadde levert komplett salgspakning med den gamle er det vanlig å bytte alt, så du får alt nytt.

Lenke til kommentar
Jeg fikk bytte til en ny E71 pga den andre var skadet. De gav meg bare selve telefonen mens resten av det som var i pakkningen ble ikke gitt til meg, er dette normalt? Fikk tilbake samme batteri fra den gamle telefonen og kabler.

 

Dersom du leverte bare telefonen er det vanlig at du kun får telefonen. Dersom du hadde levert komplett salgspakning med den gamle er det vanlig å bytte alt, så du får alt nytt.

 

Jeg leverte hele pakken med alt, men han bare tok ut den nye telefonen og la den i den gamle boksen. Får ny telefon igjen nå pga at denne også var skadet, er faktisk utrolig uheldig med dette xD. Skal forsikre meg om at når jeg levere hele pakkningen ferdig pakket så får jeg helt ny boks. Men det er vel ikke noe stress å bruke det andre batteriet fra den gamle på den nye vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...