sdf123 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har også oppdatert til den 200 versjonen på min E66, eneste som jeg syntes er at telefonen har blitt tregere og at de har lagt til 2 program: MyNokia og Geocache Navigator. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 I dag oppdaget jeg at det er kommet ny firmwareoppdatering til E71. Dermed satte jeg i gang og oppdaterte. Ikke vet jeg hva Nokia har forbedret, men kameraet var jævligere enn noensinne. Har kun tatt noen innebilder, og i enkelte tilfeller la det seg noen lyse, runde flekker på bildene. Dermed ble bildene ennå mer ubrukelige enn de normalt ville blitt. Noen som vet hva Nokia har forbedret eller lagt til i denne oppdateringen? Nyeste oppdatering heter forresten 200.21.118 Da jeg prøve fikk jeg ikke anledning til å oppdatere til den firmwaren du refererer til her, jeg har versjon 110.07.127, og det er ikke så lenge siden jeg oppdaterte til nettopp denne fra den forrige. Men den 200 versjonen du forteller om her kommer vel snart. Jeg vet ikke hvorfor du ikke har fått oppdatert. Jeg skrev bare inn produktkoden på E71 inn i søkefeltet for nyeste programvareversjon, og fikk da opp 200.21.118. Resten tok Nokia PC Suite og Nokia Software Updater seg av. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg vet ikke hvorfor du ikke har fått oppdatert. Jeg skrev bare inn produktkoden på E71 inn i søkefeltet for nyeste programvareversjon, og fikk da opp 200.21.118. Resten tok Nokia PC Suite og Nokia Software Updater seg av. Jeg skrev og inn produktkoden hos Nokia, og fikk da opp at det var den jeg allerede har nå - 110.07.127 - som var den siste firmwaren. Det samme får jeg beskjed om via NSU. Det er nok ulike grunner til at noen telefoner må vente lengre før det får godkjent oppdatering. Min telefon er ikke låst, eller bundet opp mot noe telefonselskap. Endret 19. januar 2009 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ring Nokia Care Norge på 22 97 17 17 (hverdager 9-18) og spør om hvorfor det er slik. Er det bare en feil at din produktkode ikke er inkludert enda, så blir det nok fikset kjapt. Lenke til kommentar
Umlei Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei Jeg har bestilt en E71 idag, og den skal erstatte min E61. Jeg har tatt backup av hele den gamle telefonen med Nokia PC Suite, og Nokia Content Copier. Hvordan går jeg fram for å få dette inneholdet sendt til den nye E71? Om jeg laster ned Nokia PC Suite for E71 så slettes vel ikke backupen? Vil E71 dukke opp i det programmet jeg har for den gamle telefonen, så jeg kan legge det inn før jeg installerer PC Suite for E71? Jeg hadde satt pris på om noen kunne gi meg tips om dette Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Du trenger hverken PC Suite eller laste ned ting eller drive backup. Skru på begge telefonene og start Switch (finnes i Tools). Done. Lenke til kommentar
Umlei Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du trenger hverken PC Suite eller laste ned ting eller drive backup. Skru på begge telefonene og start Switch (finnes i Tools). Done. Takker Trenger jeg to simkort til dette? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fikk bytte til en ny E71 pga den andre var skadet. De gav meg bare selve telefonen mens resten av det som var i pakkningen ble ikke gitt til meg, er dette normalt? Fikk tilbake samme batteri fra den gamle telefonen og kabler. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fikk bytte til en ny E71 pga den andre var skadet. De gav meg bare selve telefonen mens resten av det som var i pakkningen ble ikke gitt til meg, er dette normalt? Fikk tilbake samme batteri fra den gamle telefonen og kabler. Dersom du leverte bare telefonen er det vanlig at du kun får telefonen. Dersom du hadde levert komplett salgspakning med den gamle er det vanlig å bytte alt, så du får alt nytt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fikk bytte til en ny E71 pga den andre var skadet. De gav meg bare selve telefonen mens resten av det som var i pakkningen ble ikke gitt til meg, er dette normalt? Fikk tilbake samme batteri fra den gamle telefonen og kabler. Dersom du leverte bare telefonen er det vanlig at du kun får telefonen. Dersom du hadde levert komplett salgspakning med den gamle er det vanlig å bytte alt, så du får alt nytt. Jeg leverte hele pakken med alt, men han bare tok ut den nye telefonen og la den i den gamle boksen. Får ny telefon igjen nå pga at denne også var skadet, er faktisk utrolig uheldig med dette xD. Skal forsikre meg om at når jeg levere hele pakkningen ferdig pakket så får jeg helt ny boks. Men det er vel ikke noe stress å bruke det andre batteriet fra den gamle på den nye vel? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ved ombytte på service får man ihvertfall stort sett bare telefonen ihvertfall. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ved ombytte på service får man ihvertfall stort sett bare telefonen ihvertfall. Er ikke service, var en klin ny pakkning og sånt men ok Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sitter å venter på FW update til telefonen, spørs nok om den er langt unna... Men, er det noen her som har prøvd å endre produktkode gjennom Nemesis Service Suite? ( http://www.e71blog.com/2009/01/how-to-chan...m-product-code/ ) Har noen erfaringer med dette? Ser unektelig enkelt ut, noe som gjør meg litt skeptisk Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er svært svært enkelt. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ok, ingen store komplikasjoner, eller andre ting man burde være oppmerksom på? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bare følg guiden du linket til. Den sier hva du skal enkelt og greit. Ønsker du guide med skjermskudd har jeg sett dette også før, finner sikkert noe via google. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Var vel ikke akkurat det at jeg ikke skjønte fremgangsmåten som var issuet her, men takk allikevel Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det jeg tror mr.P her lurer på, er vel om noen kan bekrefte at det er OK å følge denne guiden, om noen har erfaring med at det ikke lager noen komplikasjoner, osv. Lurer egentlig på det samme selv, men tenker vel at jeg tester alikvel i kveld - om ikke noen fraråder det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Og det er der jeg prøver, så enkelt som mulig, å si at det ikke er noe fare og at det er lekende lett. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625&hl= Her er det en god del positive erfaringer. Tråden er 1,5 år gammel, så vi ser at dette med å skifte produktkoder ikke akkurat er nytt, uprøvd eller farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå