Myklebust89 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har en søster som har veldig lyst på E71, noe jeg også for øvrig har... Men det hun lurer på er om det går ann å skru av active desktop. Lenge siden jeg har hatt en Symbian-telefon, så jeg husker rett og slett ikke. Men det skal vel absolutt være mulig, skal det ikke? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hvordan den hvite er? Blir den fort skitten på tastene pga fingerfett over tid osv? tenkte på sånn at de blir sorte Den hvite er vel så pen som den grå, og mer praktisk. Dette fordi man mye lettere ser tegnene på de fra før av små tastene. Jeg ville heller hatt hvit, men kjøpte E71 med en gang den kom ut, og da var ikke den hvite kommet ennå. Hvordan er de tastene?? Jeg prøvde i butikken, syntes dem var litt små, men tenkte jeg muligens venner meg til dem, noen her som har litt store tomler som har blitt vant med tastene? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har fått meg en E71 og meget meget fornøyd Men til min store skuffelse har jeg allerede oppdaget et støv korn under skjermen! Synes det er synd siden mobilen virker meget godt bygd og er solid, oser kvalitet av den. Noen andre som har fått støv under skjermen? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bestilt meg en hvit en idag, ligger kart ferdig installert eller må jeg gjøre dette selv? Og hvordan er lyd under musikk? Tenkte bruke sportstracker når jeg går turer Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvordan den hvite er? Blir den fort skitten på tastene pga fingerfett over tid osv? tenkte på sånn at de blir sorte Den hvite er vel så pen som den grå, og mer praktisk. Dette fordi man mye lettere ser tegnene på de fra før av små tastene. Jeg ville heller hatt hvit, men kjøpte E71 med en gang den kom ut, og da var ikke den hvite kommet ennå. Hvordan er de tastene?? Jeg prøvde i butikken, syntes dem var litt små, men tenkte jeg muligens venner meg til dem, noen her som har litt store tomler som har blitt vant med tastene? Tastene er små, ja, selv om de er gode å trykke på. Størrelsen gjør at tegnene på tastene er vanskelige å lese, noe som fort blir irriterende. På den hvite versjonen er tastetegnene lettere å se. Dersom ikke lysforholdene er gode, kombinert med at ikke bakgrunnsbelysningen er på, blir det ikke noen fornøyelse å famle seg fram på disse småknottene. Dermed får man kombinasjonen av små taster og dårlig lesbarhet. Det blir man fort lei av. Bakgrunnsbelysningen kan dog justeres i displayinnstillingene. For best lesbarhet, bør man velge lyseste eller nest lyseste. Men da bruker naturlig nok telefonen mer strøm, samt at displaylyset kan bli vel kraftig i øynene. Jeg er ikke så godt vant med å skrive på tastaturet, fordi jeg har brukt telefonen lite de tre månedene jeg har hatt den. Endret 14. oktober 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har en søster som har veldig lyst på E71, noe jeg også for øvrig har... Men det hun lurer på er om det går ann å skru av active desktop. Lenge siden jeg har hatt en Symbian-telefon, så jeg husker rett og slett ikke. Men det skal vel absolutt være mulig, skal det ikke? Meny -> Verktøy -> Innstillinger -> Generell -> Tilpasning -> Standardskjerm -> Modusinnstillinger -> Prog. standardskjerm -> Aktiverte programmer -> Fjern alle hakene bortsett fra de tre nederste. Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bestilt meg en hvit en idag, ligger kart ferdig installert eller må jeg gjøre dette selv? Og hvordan er lyd under musikk? Tenkte bruke sportstracker når jeg går turer Kart over Skandinavia var ferdig lagt inn på minnekortet. Lyden under musikk er fin den så lenge du bruker vanlige hodetelefoner (jeg kjøpte denne og bruker med vanlige hodetelefoner med 3,5mm plugg). Testet SportsTracker selv for første gang sist helg og det var moro å kunne se ruten jeg hadde gått etterpå samt informasjon om tid, hastighet osv. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fikk forresten min Nokia E71 white idag, knall mobil. En liten ting jeg lurer på er gmail kontoen min har jeg opprettet, og jeg har satt tilgangspunkt mitt hjemmenettverk, og at den skal laste ned mail annenhver time. Dette koster ikke penger? Og hva skjer evnt da jeg ikke er hjemme, vil den da forsøke laste ned over 3g som koster penger? Og hvordan sletter jeg epost i innboksen, de er der fortsatt selv om jeg liksom slettet dem Mvh Kenneth Lenke til kommentar
DKH Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 første inntrykket av telefonen er jo helt fantastisk! Mye bedre enn min forrige htc touch... Skriver rett fra telefonen nå, og fungerer som bare det! Men lurte på 1 ting: var det med to programvare-cder? Akkurat som jeg mener å huske det fra jeg pakka den opp, men jeg ble så betatt at jeg bare kasta alt til side... Og nå finner jeg bare den ene "e71" cden. Spør før jeg endevender leiligheten her:P hehe. En topp telefon asså Lenke til kommentar
DKH Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Et lite spørsmål: Når jeg skal inntallere temaer på telefonen, får jeg bare opp at det er sertifikatfeil. Noen løsning på dette? Edit: Fant ut av det. Må skru av at telefonen bare godtar signerte programmer. Dette gjordes enkelt ved å gå på innstalleringer > prog.beh. > Valg > Innstillinger > skru på for alle der. Ville bare legge det ut, i tilfelle andre nye s60 brukere der ute støter på det samme:) For en herlig telefon dette er! Tror det er lenge til jeg prøver meg på windows-mobile igjen gitt!!! Endret 17. oktober 2008 av DKH Lenke til kommentar
DKH Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Nå har jeg støtt på en liten sak jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med:) Jeg la inn gmailen min på telefonen, og begynte så å leste inn mailene på telefonen, så kommer spørsmålene: 1) Hent e-post > Ny. Trodde da den bare ville hente uleste mldinger, men den henter jo alle. Det er noe jeg ikke trenger. Hvordan får jeg den kun til å hente uleste. 2) Gikk nå inn på mailen på pcen. Og da fant jeg ut at alle mailene som jeg hadde lastet inn på telefonen (avbrøyt litt utti, fori det ville tatt veldig lang tid), er forsvunnet fra mailen på nettet. De ligger kun på telefonen. Det kan jeg ikke leve med, er nødt til å ha de inne på gmailen i tillegg. Hvordan løser jeg dette problemet? (Edit: Skulle hente 1 av de epostene som var kommet inn på telefonen, men forsvunnet fra nettmailen, så tok dette veldig lang tid, valgte da og avbryte, og da hadde den ikke hentet den, men hentet overskriften til mange eldre mail. De som kun var på telefonen ble da borte derifra og, og også borte fra inboksen. Synes dette er rart. Hva gjør jeg feil?? Heldigvis har jeg funnet ut at alle epostene ligger under "all epost" på gmailen, de var bare forsvunnet fra inboxen. Men hvordan får jeg det til å fungere ordentlig, slik jeg beskrev over?) Tusen takk til de som tar seg tid til å hjelpe meg:) Synes telefonen rett og slett virker solid! Endret 18. oktober 2008 av DKH Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hvor laster man ned kule temaer? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Står her i tråden en plass. Husker ikke hvor. ctrl+F Themes. Tror du skal finne det da. Endret 18. oktober 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg hører ganske mye på radiostasjonene på winamp, fins det program hvor jeg kan får hørt de? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg fant en internetradio - en eller annen plass som jeg ikke husker. Kan du prøve å Google filnavnet "InternetRadioUpdate31_106.SIS" Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg fant en internetradio - en eller annen plass som jeg ikke husker. Kan du prøve å Google filnavnet "InternetRadioUpdate31_106.SIS" jeg fant det, lastet ned og installerte det, funker som bare det. takk!! Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det flere som opplever at gps'en bruker ufattelig lang tid på å finne signal? Jeg har nå slått på agps og innebygget gps mottaker. Lurer også på om det kan ha noe å si at jeg har sim fra tele2. Har nettopp byttet fra telenor til tele2 og før når jeg hadde telenor fant den signal med en gang. Kan det være at telenor har bedre støtte for bruk av agps? Lenke til kommentar
lha Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det flere som opplever at gps'en bruker ufattelig lang tid på å finne signal? Jeg har nå slått på agps og innebygget gps mottaker. Lurer også på om det kan ha noe å si at jeg har sim fra tele2. Har nettopp byttet fra telenor til tele2 og før når jeg hadde telenor fant den signal med en gang. Kan det være at telenor har bedre støtte for bruk av agps? Har samme problem, og har også tele2 sim. Hadde 6110N før og den fant signaler på et blunk, mens E71 bruker til tider mange minutter. Selv om AGPS er slått på blir det ikke overført noe data når det søkes etter sattelitter. Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lurer også på hvordan jeg får opp klokke som skjermsparer? jeg har det på generell profilen, men ikke på en av den nye jeg laget Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hvordan setter jeg inn koordinater? jeg skulle gjerne sette inn 6570244 nord og 472441 øst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå