CellularDude Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Selve musikkspilleren er fin. Bruker den daglig til å spille musikk trådløst i bilen. Hodetelefoner kan jeg ikke uttale meg noe særlig om, har brukt det såvidt og det fungerte fint da jeg gjorde det. Musikkspilleren er fin, ja. Men radioen er ikke bra. Den skurrer mye, det vil si at antennefølsomheten må være dårlig. Jeg har erfaring med masser av mobiler med radio, prøvd under samme mottaksforhold, og E71 er noe av det verre. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Et spørsmål til bare;) Er GPSen på denne den samme som er på Nokias N mobiler? Eller er de forskjellige (hva er i såfall forskjellen)? Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Den er den samme som på alle N-series, så lenge de er oppdatert til Maps 2.0 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ehm... hver gang jeg mottar sms nå, har kommer det ikke opp på skjermen, har sjekket innstillingen, og det er haket på meldingsvarsel. help anyone? Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du mange meldinger? For meg hjalp det å slette en e-postkonto som hadde noen tusen mailer lastet ned. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Heisann! Jeg hadde noen spørsmål ang. E71 som jeg la i en annen tråd, men får prøve å få svar her, så: Da har kona kjøpt seg E71 men der er et par ting hun ikke er helt fornøyd med. 1. Bursdager. Hun legger inn bursdager til kontaktene sine men hun vil gjerne ha dette merket i kalenderen også. Noen måte å få bursdager til å vises i kalenderen? Og vil man få en reminder på bursdagene? 2. Ikoner og animasjoner. Når hun skriver SMS vil hun gjerne legge til smilies, men vi finner ingen smil-ikoner noe sted. Er det noen som kan guide oss til det? Har lest i denne tråden at smilies ikke støttes.... Stemmer det virkelig?? Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 1. For å kopiere de direkte kan det gjøres med f.eks. Handy Calendar. Koster riktignok penger, men gjør det du ber om. Alarm tror jeg du må sette på manuelt. 2. Smileys støttes ikke i S60. Mener å huske det er et program for dette, men finner det ikke i farta. Uansett, på E71 tar det vel ikke allverdens tid å skrive inn smileys mtp at den har QWERTY-tastatur? Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 1. For å kopiere de direkte kan det gjøres med f.eks. Handy Calendar. Koster riktignok penger, men gjør det du ber om. Alarm tror jeg du må sette på manuelt. 2. Smileys støttes ikke i S60. Mener å huske det er et program for dette, men finner det ikke i farta. Uansett, på E71 tar det vel ikke allverdens tid å skrive inn smileys mtp at den har QWERTY-tastatur? Takker! Skal sjekke det programmet! Så, da er det altså ikke bursdags reminder på E71 slik som det er på "alle" andre telefoner? Ang. smiley - det jeg tror hun irriterer seg over er athun ikke ser ikonene, bare : -) Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er ikke helt sikker på hva du mener med bursdagsreminder på "alle" andre telefoner, men du kan jo legge inn oppføringene manuelt som Merkedag i kalenderen. Der kan du aktivere alarm også som gjentas hvert år. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er ikke helt sikker på hva du mener med bursdagsreminder på "alle" andre telefoner, men du kan jo legge inn oppføringene manuelt som Merkedag i kalenderen. Der kan du aktivere alarm også som gjentas hvert år. Ok... skal prøve å få dette til. Det er visst den viktigste funksjonen, etter hva fruen sier! Takker for svar! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg har utrolig lyst på denne mobilen, virker som om de fleste her er fornøyde med den. Er det enkelt å sette opp gmail konto på denne? Endret 12. oktober 2008 av ksvens1 Lenke til kommentar
zand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er så enkelt som å skrive inn epostadressen og brukernavn så skal alt settes opp for deg. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kommer e71 med ordbok (ferdig ut av pakka)? (mener ikke sms-ordbok, men vanlig dictionary - ser at dette er omtalt et par steder). Lenke til kommentar
zand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja det gjør den. Den er veldig funksjonell, har også mange vanlige fraser innebygget. I tillegg kan den lese opp ordet på språket du vil ha oversatt til forutsatt at du har lagt inn stemme for dette språket. Språk og stemmer lastes ned gratis. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er jo helt topp! Da er valget tatt. Bestiller denne så fort pengene fra min gamle HTC touch kommer inn på konto! Lenke til kommentar
zand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er nok intet dårlig valg, jeg kjøpte min samme dag som den kom ut i begynnelsen av juli og har brukt den siden det. Har aldri vært så fornøyd med en telefon før. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvordan den hvite er? Blir den fort skitten på tastene pga fingerfett over tid osv? tenkte på sånn at de blir sorte Endret 12. oktober 2008 av ksvens1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvordan den hvite er? Blir den fort skitten på tastene pga fingerfett over tid osv? tenkte på sånn at de blir sorte Den hvite er vel så pen som den grå, og mer praktisk. Dette fordi man mye lettere ser tegnene på de fra før av små tastene. Jeg ville heller hatt hvit, men kjøpte E71 med en gang den kom ut, og da var ikke den hvite kommet ennå. Endret 12. oktober 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har du mange meldinger? For meg hjalp det å slette en e-postkonto som hadde noen tusen mailer lastet ned. inne på SMS inboksen har jeg litt over 2500 sms, også har jeg 3 andre mail kontoer. Kan det være årsaken? Lenke til kommentar
zand Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) inne på SMS inboksen har jeg litt over 2500 sms, også har jeg 3 andre mail kontoer. Kan det være årsaken? Den mailkontoen jeg slettet som ordnet problemet inneholdt ca 3500 emails. Hvis du har mailkontoer med mange mail foreslår jeg at du prøver å begrense antallet som lastes ned i epostinnstillingene. Dersom det ikke hjelper eller du ikke har veldig mange mail vil det nok hjelpe å slette noen sms, har lest at det har hjulpet for andre. Endret 13. oktober 2008 av zand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå