Gå til innhold

Nokia E71: Høyst subjektive erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tools > Settings > General > Personalisation > Home Screen (Antar du har satt denne til Active?) > Mode Settings > Home Screen Applications > Enabled Applications > Message Notification må være aktivert (nederst på listen).

Det er selvfølgelig på.

 

Slettet noen hundre meldinger. Nå kom lås-skjermen tilbake, men ikke meldingsvarselet.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått litt mer grunnlag å uttale meg på, og jeg må si meg veldig fornøyd med valget. Har fått testet GPSen, som gjorde jobben bra synes jeg, hastighetene å surfe med er helt strålende og epost-funksjonen fungerer upåklagelig. Tastene og størrelsen, som var mine største bekymringer når jeg kjøpte den, viste seg å ikke være noe problem i det hele tatt.

 

Det eneste jeg lurer på er batteritiden. Om jeg lader telefonen over natten, så er den på 3 streker med ganske så moderat bruk (mail med sync 1 gang i timen, 30 min med telefonsamtaler, 3-4 sms og ingenting annet). Om jeg ikke lader den over natten igjen går den tom litt ut på formiddagen, uten noen som helst form for bruk. Hvordan er dere andres erfaringer på dette punktet? Batterikapasiteten var jo et av punktene som ble trukket frem med denne telefonen, så jeg lurer på om det kan være noe fishy med min telefon.

Endret av josh
Lenke til kommentar
noen som synes opra mini er bedre enn den nettleseren som er i telefonen ellers? kan man ha begge nettlesere, og ikke bare 1 av dem?

 

noen som vet hvor mye kart over bare norge koster?

Bruker begge aktivt. De er begge gode til hvert sitt formål. Ikke noe porblem å ha så mange nettlesere du vil, legg inn Opera Mobile også så ser du hvilke du foretrekker.

 

Kart er som alltid med Nokia gratis. Navigasjonslisens koster. Følger med 3 mnd gratis navigasjonslisens for skandinavia.

Lenke til kommentar

Mulig det er tatt opp før, men gidder ikke å lese igjennom 14 sider :whistle:

 

Hvordan er skjermen mot riper?

 

Hadde nokia 8800 for lenge siden og den synest jeg var solid med tanke på riper! :)

synd at resten av telefonen sugde da men.. :thumbdown:

 

og hva koster denne navigasjonslisensen etter de 3mnd?

Endret av oddlef
Lenke til kommentar
Øverst Farge, nederst Sephia....?

Ja, helt korrekt. Det har mye å si altså. :dontgetit: Den blå/lilla støyen blir så godt som borte og fargene bedre ved dårlig lysforhold. Er det noen som veit om man kan lagre kamerainstillingene så man slipper å gå inn å endre på hvitbalanse, fargevalg, blits osv hver gang man starter kameraet? Evt om det finnes et program e.l. som ordner dette?

Lenke til kommentar

Hvordan er det å høre på musikk på e71? Blir det grei lyd med allrighte propper/hodetelefoner?

 

Og hvordan er det med moroapplikasjoner/spill (i forhold til n-serien)?

 

Leste et sted at det er ordbok på den, stemmer dette?

Endret av DKH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...