deiglie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Når man skal laste ned Opera mini, så må man velge hvilken nokia man har, men e71 står ikke på listen. Hvilken telefon skal man velge?? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Velg Nokia E61i eller N95 eller N82 eller E65 eller... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kan vel velge E66 også ? Lenke til kommentar
KHE Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kan vel velge E66 også ? E66 står heller ikke på listen! Jeg har E66, og lastet ned den til E65. Gikk fint det... Eneste jeg har merket er at ikon'et er mini og SÅ lite skal det ikke være. Lenke til kommentar
josh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Kan vel velge E66 også ? E66 står heller ikke på listen! Jeg har E66, og lastet ned den til E65. Gikk fint det... Eneste jeg har merket er at ikon'et er mini og SÅ lite skal det ikke være. Har hatt telefonen i en dag nå, og logget meg på her nettopp med det formål å spørre om det var normalt Det er det da, tydeligvis. Ellers har jeg fått begrenset med mulighet til å leke meg med den i dag, men det lille jeg har brukt den har vært udelt positivt. Hadde fra før en E65 og ventet på at vi skulle begynne å ta i bruk E66 på jobben, men litt lesing her, og noen andre steder, fikk meg til å gå for denne istedenfor. So far so good, nå må bare UC gutta på jobben få ut fingeren slik at jeg kan få inn Intellisync... Endret 11. september 2008 av josh Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Velg Nokia E61i eller N95 eller N82 eller E65 eller... Fungerer perfekt takk. Er det noen andre morsomheter dere anbefaler å innstallere på e71? Lenke til kommentar
josh Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Allright, etter å ha fått trykket litt har jeg et par spm til. I påvente av Intellisync har jeg tatt i bruk MfE, og jeg får da spm om en lock code. Hvordan er det mulig å endre denne? Det andre jeg lurte på var om det var mulig å få listet innboksen på "welcome screen". EDIT: Lurte også på om noen visste hvilken handsfree som passer til denne, vil gjerne ha en med bare én propp, ettersom jeg kun bruker den som handsfree... Endret 12. september 2008 av josh Lenke til kommentar
Sissel_B Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er det noen her som har bestilt sin tlf fra Elprice? Har gjort det selv, men først senere kom jeg på dette med dedikerte taster for æ,ø og å. Er dette standard på alle tlf som selges i Norge? Noen som vet? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er det noen her som har bestilt sin tlf fra Elprice? Har gjort det selv, men først senere kom jeg på dette med dedikerte taster for æ,ø og å. Er dette standard på alle tlf som selges i Norge? Noen som vet? Ja, det bør det jo være. Dersom ikke, kan du sende den i retur til Elprice på angrerett innen 2 uker. Det høres ut som du har bestilt den på nettet, og da gjelder angrefristen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dagene og ukene går, men ikke noen firmwareoppdatering for E71, neiiida... Nokia pleier å opplyse om hva oppdateringene i hovedtrekk inneholder, slik at man vet det før man oppgraderer. Kameraforbedringer bør være inkludert. Det skader heller ikke om FM-radioen blir bedre. Den er helt elendig til å ta inn signaler. Irriterer, for det utelukker helt bruk av radio for mitt vedkommende. Synes heller ikke GPS'en er noe å hoppe i taket over. Utenom kameraet og radioen virker E71 fint for mitt vedkommende - med hensyn til feil - men jeg bruker den ikke mye. Det blir til hjemmebruk (surfe og lese e-post via wi-fi, når jeg ikke gidder å fyre opp PC'en). Så for meg er E71 en telefon jeg bruker lite. At tastaturet er lite, er forsåvidt greit, men at tegnene er for lite lesbare, er ikke så bra. Dessuten er tall-tastene for dårlig markert. Når det gjelder radioen, står det her ( http://www.nokia.no/A41167002 ) at den har RDS-støtte, og det har den IKKE! Vurderte egentlig HTC Touch Diamond da jeg kjøpte E71, men den hadde mye dårligere batteritid, samt at jeg ikke synes responsen i skjermen var god nok da jeg prøvde den i butikken. HTC var raskt ute med en ROM-oppdatering til telefonen, pluss at det nå finnes et mye kraftigere batteri til den. Men den høye prisen gjorde uansett telefonen uaktuell. Prisen vil nok synke en del når Touch Pro og S740 er i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Allright, etter å ha fått trykket litt har jeg et par spm til. I påvente av Intellisync har jeg tatt i bruk MfE, og jeg får da spm om en lock code. Hvordan er det mulig å endre denne? Det andre jeg lurte på var om det var mulig å få listet innboksen på "welcome screen". EDIT: Lurte også på om noen visste hvilken handsfree som passer til denne, vil gjerne ha en med bare én propp, ettersom jeg kun bruker den som handsfree... Du finner dette i sikkerhet under innstillinger, let etter 'lås automatisk etter x-antall minutter' (se i manualen om du ikke finner det). I innstillinger finner du også et valg for å velge hvilke mailbokser du ønsker varsel på. Se i homescreen innstillinger og velg mailboks der (evt se i manualen). Det finnes handsfree med bare én plugg, gå i din nærmeste butikk og spør. Jeg kjøpte selv en hos Nordialog. Dagene og ukene går, men ikke noen firmwareoppdatering for E71, neiiida... Hvorfor forventer du dette så fort? Det er ikke nødvendigvis gitt at dette kommer før årsskiftet, og Nokia har lansert telefoner uten å gi ut ny firmware før etter flere måneder. Dessuten, radio og kamera er to funksjoner som er meget langt nede på prioriteringslisten når Nokia lanserer e-serie telefoner. Er dette viktige funksjoner for deg er ikke du helt i målgruppen, og burde således ha valgt en annen telefon. Dette er ingen underholdningstelefon, den er produsert for et business-segment. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dagene og ukene går, men ikke noen firmwareoppdatering for E71, neiiida... Hvorfor forventer du dette så fort? Det er ikke nødvendigvis gitt at dette kommer før årsskiftet, og Nokia har lansert telefoner uten å gi ut ny firmware før etter flere måneder. Dessuten, radio og kamera er to funksjoner som er meget langt nede på prioriteringslisten når Nokia lanserer e-serie telefoner. Er dette viktige funksjoner for deg er ikke du helt i målgruppen, og burde således ha valgt en annen telefon. Dette er ingen underholdningstelefon, den er produsert for et business-segment. Ja, jeg er nok sikkert i feil målgruppe, eller i alle fall med ett bein. Jeg setter høye krav til kalender, telefonbok og dataoverføring, noe denne telefonen er ideell på. Men selv om radio og kamera ikke er opp-prioritert på E-serien, trenger de ikke gjøre det så dårlig. Men det kan jo bero på feil, som eventuelt kan ordnes med firmwareoppdatering. Håper og tror E71 er såpass viktig at man ikke venter månedsvis på å legge ut en oppdatering. Det er ikke bare på mediasiden telefonen trenger oppdatering, selv om jeg personlig har funnet feilene der. Hvis det ikke er ment å være så dårlig da. Kommende N79 ser ut til å være "min" telefon, men det finnes en del annet snacks i butikkene og blant telefoner som kommer utover høsten. Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 EDIT: Lurte også på om noen visste hvilken handsfree som passer til denne, vil gjerne ha en med bare én propp, ettersom jeg kun bruker den som handsfree... Jeg kjøpte HS-40 her. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spørsmål: Ser flere steder at det følger en liten vesketing med i pakken. Gjelder det også i Norge? Og er den brukenes til noe som helst? Kastet inn håndkleet og bestilte for et par timer siden. Fikk HTC S710 på jobben for en måneds tid siden og har ikke hatet en telefon så hardt noen gang tidligere. Gleder meg til å returnere til Nokia igjen. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Følger med ei veske ja men helt ubrukelig. hvis du ikke skal ha den i veska..... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har tidligere skrevet om GPS'en i E71. Problemet er bl.a at min posisjon vises feil, og at posisjonsaviseren skifter sted hele tiden, selv om jeg står i ro. N71 bruker Nokia Maps 2.0. Har tatt i bruk min "gamle" Nokia 6110 Navigator, hvor det ikke var de problemene jeg anga ovenfor. Jeg hadde (i tillegg til medfølgende Route 66) installert Nokia Maps 1.0 på den. Her en dag installerte jeg Noka Maps 2.0, og så ble det samme problemer som på E71. Derfor kunne jeg tenke meg å avinstallere 2.0 og gå tilbake til 1.0. Dersom den ennå er å få tak i. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gjetteleik: Hvilket bilde er tatt med E71? Hva slags telefon/kamera er det andre bildet tatt med? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i beskyttelesfilm for skjermen til E71 ?Takker. Ja, på www.skalshop.se Bestilte av dem for første gang forrige uke, og det forløp helt flott. Varene ble levert innen angitt tid. Bestilte og forhåndsbetalte med kredittkort om kvelden, onsdag den 10. Varene ble sendt dagen etter., og lå i postkassa mandag den 15. Fikk bekreftelse av ordre, samt når varene ble sendt på e-mail. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gjetteleik: Hvilket bilde er tatt med E71? Hva slags telefon/kamera er det andre bildet tatt med? Begge er tatt med e71 Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har fått et lite problem. Min E71 har glemt at den er E71, og tror visst den er som alle andre S60-mobiler. Altså, meldingsikonet som dukker opp nederst på standby-skjermen er borte. Borte er også den informative skjermen som vises når telefonen er låst. Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå