deiglie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hei. Har et lite problem. Når jeg er inne på internett og skal logge meg inn på en side med passord (som innholde bokstaver og tall), så får jeg alltid feil passord.. Noen tips og triks her eller?? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er det sånn at ordboka skal være smart på e71 og e66? Fordi, jeg skriver ofte ordet 'på', men får alltid opp ordet 'så' først. OG en ting til, er det mulig å gjøre om en .avi film som er beregnet på vanlig tv til å brukes på telefonen? Slik at bildet blir bedre og filen ikke så stor? Må være kjekt å feks ha simpsons eller fotball runden liggende om det skulle bli _dautid_ en gang:) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 når telefonen er på lydløs og det ringer, hvordan stopper jeg vibreringa uten å måte avvise anropet? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tenkte aa bruke et eksternt bluetooth-tastatur paa E71`en. Fikk laane et Apple bluetooth-keyboard (det nye i alumineum). Er virkelig en drom aa skrive og bruke sammen med telefonen, men som dere ser saa faar jeg ikke stilt det til norsk tastaturoppsett. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Når jeg bruker GPS'n, koster det noe? Ser 3G tegnet kommer opp i kartet. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ja, den kobler seg til Internet for å laste ned kart-data. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 når telefonen er på lydløs og det ringer, hvordan stopper jeg vibreringa uten å måte avvise anropet? Om du avviser med SMS (du trenger ikke å sende selve meldingen, bare velg avvis med SMS). Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ja, den kobler seg til Internet for å laste ned kart-data. Så når jeg skal kjøre langt, så kan det bli ganske kostbart å bruke gps?! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bruk MapLoader og last ned kart til minnekort. Er gjort på en to svipp. -KJ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Har du lastet ned kart over til telefonen din da? Det følger med programvare for å laste ned og overføre kart til direkte over til minnekortet. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Når jeg bruker GPS'n, koster det noe? Ser 3G tegnet kommer opp i kartet. Den bruker AGPS posisjonering. Det betyr at den laster ned noen få kb over 3G. Hvis du har kartene lastet ned så blir det ikke store kostnaden. -KJ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) hei. hvordan får man gps'en til å fungere? kjøpte min i asia...mener jeg trengte en eller annen kode for å navigere i Norge...men har kart over Norge da. når jeg trykker på my position står det bare 'waiting for GPS i en evighet, og det skjer ikke noe mer. skal jeg velge region koster det 1000 for nesten hele europa....trenger jo bare norge uansett. btw. er ikke gps'en gatis??? skjønner ingenting nå. står at jeg skal skrive inn 12 tall som er en kode....men kan ikke huske at jeg fikk noen da jeg kjøpte telefonen... Endret 5. september 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 der hadde jeg fått en E71 i hus! Sitter faktisk å skriver dette innlegget på telefonen:) det som irriterer meg litt, er at det er ganske problematisk å bruke diskusjon men men, 4chan funker flott! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Bruk Opera Mini (www.operamini.com) til tyngre nettsider som diskusjon.no m.fl. Kjøpte faktisk noen flybilletter fra mobilen med Opera Mini forleden, det ville aldri ha fungert med den innebygde nettleseren. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bruk Opera Mini (www.operamini.com) til tyngre nettsider som diskusjon.no m.fl. Kjøpte faktisk noen flybilletter fra mobilen med Opera Mini forleden, det ville aldri ha fungert med den innebygde nettleseren. Gjorde samme i natt. Navigerte rundt på sas.no og norwegian.no, fant laveste pris, bestillte, ordnet sete. Ble vel totalt en 150 kb overført, eller noe slikt. Opera Mini er genialt, uansett om man har full webleser ved siden eller ikke har den alltids sine bruksområder og fordeler. De fleste av mine innlegg i denne tråden er via Mini og E71 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hm. Er det bare jeg som opplever at telefonboken er veldig treg ? Å åpne that is. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har problemer med å få sendt mms, jeg må sette opp tilgangspunk sies det. Noen som kan hjelpe meg ? Jeg har tele2 om det har noe å si. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gå til tele2.no, velg å få tilsendt innstillinger for mms og gprs, og følg instruksjoner. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det var nå svarte F hvor lang tid det skal gå før det kommer firmwareoppdatering til E71. Har sjekket regelmessig på Nokias hjemmesider, men ennå ikke noe derfra. E71 er vel en mobil Nokia satser litt på, så jeg hadde forventet bedre enn dette. Håper blant annet på at kameraet blir forbedret. Har ikke fått til å lagre en del av innstillingene, samt at bildene får et rødlilla skjær. Videre er radioen rævva. Det skurrer for et godt ord, og er i praksis ubrukelig. Radioen på min Nokia 3120 er den rake motsetning. Om ikke det er nok, er GPSen unøyaktig, og bommer med både 20 og 30 meter. At den foreslår et urimelig veivalg vel ofte, er vel mer Nokia Maps sin feil. Håper de får en oppdatering ut før N79 kommer, ellers er det sannsynligvis over og ut med E71 for mitt vedkommende. I tillegg til firmwareoppdateringer, kunne Nokia lagt inn noen tema på wap-sidene sine. En stund hadde de noen linker, men de gikk det ikke an å klikke på. Så tok de vekk hele dritten. Endret 7. september 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i beskyttelesfilm for skjermen til E71 ? Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå