TBJ Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei Jeg skal hjelpe en til å installere noen mods til Garrys mod. Denne mod'en her skal vi prøve oss på: http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=37414 Noen som vet hvordan det gjøres? Jeg trodde jeg hadde lagt filene i korrekt mappe, men mulig jeg ikke har det alikevel, for jeg finner den ikke i Garrys mod. Mulig jeg har gjort noe feil? Kan noen hjelpe meg her, så ville jeg blitt glad. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 De tre .txt filene som nedlastningen inneholder skal legges i: garrysmod\Data\adv_duplicator, eller garrysmod\Data\adv_duplicator\=Public Folder= Eneste forskjellen mellom de to plasseringene er hvem som får tilgang til dupen. Hvis du kjører en listenserver, med adv_dup og filene i public folderen, vil alle på serveren ha tilgang til dem. Her er forresten forumets Garry's Mod - tråd. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ok. Men hvordan skal jeg få inn denne; http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=12156 Jeg har lagt den under \Spill\Steam\steamapps\<user>\garrysmod\garrysmod\addons, men jeg finner den ikke i spillet. Hvor finner jeg den i selve spillet? Jeg har trykket refresh icons uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Prøv å pakk ut de tre mappene direkte i garrysmod-mappen. Ser det er en litt eldre addon, så spørs om den vil fungere i det hele tatt. To spawn, use the model browser. Endret 30. juni 2008 av jH- Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Prøv å pakk ut de tre mappene direkte i garrysmod-mappen. Ser det er en litt eldre addon, så spørs om den vil fungere i det hele tatt. To spawn, use the model browser. og da vil den dukke automatisk opp sånn uten videre i spillet? (hvis den da fungerer) Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva er dette for en addon egentlig? Model browseren er vel den menyen hvor du kan finne ting ut fra hvordan de ligger i mappene. Og ja, funker den, skal den vel dukke opp automatisk. Hva enn det er. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er dette for en addon egentlig? Det er han karen med øye på brystet (ikke spørr meg.....) Takk. Vi fant den etter å ha søkt opp navnet. Skal mappene under model browseren gjenspeile mappestrukturen under Garrys mod? Jeg klarer ikke å se strukturen her. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg blir ikke klok av dette. Jeg installerte http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=30553 for å få tak i han McDonalds dud'en. Han dukket opp, men han var rosa!(?) Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Prøvde kjapt modden, og virker som om det er en del modeller som mangler. Liten vits i å prøve å få den til. Men hvis du kun er ute etter Ronald, finner du ham her også: Sharpshark's Character Mod Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Takk for tipset, men jeg fant aldri filene der. En liten ting: Skal alle mod. legges inn rett under \Steam\steamapps\<bruker>\garrysmod\garrysmod eller skal de legges under \Steam\steamapps\<bruker>\garrysmod\garrysmod\addons? Til nå har jeg lagt de under begge. Enda en sak: Gmod9, Gmod10, Gmod11... Er det samme sak, kun oppdaterte? Og evt. hvordan ser jeg hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Gmod10 og Gmod 11 er det samme. Eller, nesten da. Gmod10 eller Gmod er det offisielle navnet. Men for ca ett år siden så kom det en gedigen update som oppdaterte grafikken, fysikken og menyene ett hakk. Noen kaller det Gmod11, andre kaller det gmod eller gmod10. Gmod9 er den gratise versionen som ikke lenger er supporta av Garry med tanke om mods er kompetable eller ikke. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hvor addons skal legges, avhenger mer av forfatteren. Enkleste måten å skille de på, er bare å sjekke om mappen inneholder en info.txt fil. Gjør den det, i addons-mappen med den. Hvis ikke, svarer det seg å pakke filene direkte ut i garrysmod-mappen. Men les for all del readme-filene som nesten alltid følger med. Gmod 9 er den eldre versjonen, som nå er gratis. Gmod 10 (Gmod 11 er bare en oppdatering av 10, skjønner ikke hvorfor folk kaller den 11) er versjonen som du kjøper via Steam. Bruker du Gmod 9, er det kanskje ikke så rart at de fleste addons ikke fungerer. Den er rimelig utdatert. Gmod 9 og 10 har egentlig ganske mange synlige forskjeller. Tror du merker hvilken som er den nyeste versjonen. Og helt til slutt tillater jeg meg en quote fra selveste Garry: I just installed GMod 9 and.. Stop! Sorry but GMod 9.0 is no longer supported by me. The answer to all GMod9 questions is "Get GMod10". Edit; Hva mente du forresten med at du ikke fant filene? Modden jeg linket til? Garrysmod.org nedlastningside for den jeg linket til. Endret 4. juli 2008 av jH- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå