Pusern Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har problem med å pakke opp et rar arkiv bestående av 92 rar filer på ca 50 Mb hver. Det skal pakkes opp til en img fil. Da får jeg denne beskjeden: Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB Må jeg virkelig konvertere til NTFS for å få pakket ut dette, eller finnes det en annen utvei. opsys: xp pro Lenke til kommentar
esk Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja, eller et annet filsystem, men ikke fat Lenke til kommentar
esk Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 oops...dobbeltpost. Litt for mye trafikk på maskinen Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Finnes det virkelig ingen annen utvei? Er det mulig å dele rar arkivet i 2 deler på en eller annen måte? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Bruker du et NT basert OS, så får du mest ut av dem ved å bruke NTFS. Svar til innlegget dit, ja du må sette opp maskinen med NTFS. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Ok. Da får jeg gå over til ntfs. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå