MrUrge Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Yoyo, lurte bare på noe med slutten på den nye hulken filmen.. På slutten når han Iron Man fyren kommer, hvorfor kommer han ? Har tenkt litt på det og tenkte kanskje at det er er Iron Man er slags viderefilm på The incredible hulk eller no. Fordi han sier jo noe om "humanity" og "machines"? Trodde jeg hørte noe sånt, hva sa han helt egentlig? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Iron Man og Hulk blir i ettertid til The Avengers, en gruppe som kommer til å inneholde flere helter som: Captain America (vi fikk et glimt av skjoldet hans på bordet til Tony Stark mens han tok på seg drakten sin) Thor, Ant Man, Wasp med muligens flere. Grunnen til at vi fikk sett Iron Man mot slutten var for å koble filmene litt sammen siden Marvel skal lage en film med alle disse heltene i 2011. Nå er det en stund siden jeg så filmen, men jeg tror at Stark sier at han har en løsning på problemet (Hulken). Generalen spør han om hva den løsningen går ut på og Stark bare smiler litt og ser på han. Han kommer nok i etterkant til å lage Hulkbuster-maskiner til General Ross som er motstandsdyktige krigere som kan brukes mot Hulken (dog ikke så lenge siden de blir knust før eller siden). Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Aha! Takk! Trengte å vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå