Gå til innhold

Styggeste siden på nettet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? Har du ikke noe annet å finne på? :roll:  

Skal jeg begynne å lete rundt på nettet etter ting du har laget, for så å poste linken her på forumet slik at andre kan få seg en "god" latter? Blir irritert over slik oppførsel som dette her, gjøre narr av ting andre har laget. Ikke første gangen det er gjort her på forumet. Er sikkert ikke alle som er like 1337 som deg.  

Tenk hvis han som har laget den siden faktisk er registrert her på forumet, surfer litt rundt og plutselig finner en tråd som heter "Norges totalt værste hjemmeside?" og tenker at det kan være morsomt å se, for så å finne ut at det faktisk er hans egen hjemmeside det er snakk om.  

Hva hadde du sagt hvis det hadde skjedd med deg?

-Dette blir for dumt syns jeg. Det er da vel lov å snakke om amatører som tjener penger på å lage dritt sider! Har tatt meg en tur bortom Webshoperfaringer og kan vel ikke si at det er _så_ mye positive tilbakemeldinger der, men blir de postene stengt?

Herregud da, hvis vi har fått en del av forumet for å diskutere Webdesign, så er det akkurat _det_ vi gjør. Alle sidene kan vel ikke være 1337 heller!

:grumpy:

[Edit: Det er mye mer sannsynlig at en eller annen ansatt hos en webshop leser hva det skrives om dem her på forumet, enn at duden fra f.eks Gl@data leser dette]

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at alle sider skal være "1337". Det jeg har sagt er at det er teit å gjøre narr av andres websider som de har laget, som de helt sikkert er fornøyd med selv. De syns de har gjort det bra, men så kommer det en gjeng med wannabe-1337-webdesigner folk fra et forum på nettet og poster en link til siden og ler av den. Humor?

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at alle sider skal være "1337". Det jeg har sagt er at det er teit å gjøre narr av andres websider som de har laget, som de helt sikkert er fornøyd med selv. De syns de har gjort det bra, men så kommer det en gjeng med wannabe-1337-webdesigner folk fra et forum på nettet og poster en link til siden og ler av den. Humor?

Jeg ler ikke av dem, jeg syns de burde finne seg et annet yrke.

Lenke til kommentar
Det er da vel lov å snakke om amatører som tjener penger på å lage dritt sider!

Se url i første innlegg i tråden. Se på den siden, hvor står det at det er noen som har laget den og tatt seg betalt?

Da har ikke du lest skikkelig gjennom innlegget mitt. Jeg snakker om folk som driver webdesign "firmaer" som lager drittsider. Jeg driter i amatører, for de er jo amatører og de kan lære. Men folk som "svindler" andre ved å lage sider som er "tilrettelagt" i Word...herregud.

Lenke til kommentar

Folkens, injurierende innhold som dette vil me ikkje ha på forumet. Det er greit om dere har lyst til å utheve gode websider, men å henge ut personer på denne måten som er gjort her er uakseptabelt. Dersom det vert laga fleire slike trådar som dette seinare, der de henger ut heimesider og personane som har laga dei, vil det føre til utestenging. Ikkje feiltolk meg, de skal få lov til å kritisere andre sine heimesider, men gjer det på ein saklig måte. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...