vargaz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er ute etter å kjøpe meg en fotball som kan brukes på grusen, har hatt mange baller tidligere, men problemet er at de varer kun kort tid på grus. Noen som har tips til gode fotballer som kan brukes på grus? pris spiller ingenrolle... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 bump... ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Seriøst ingen? Det er mange som prater side opp og side ned om fotballsko, men fotballer... næææ... hva er det? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har aldri fundert over at det er forskjellige baller om man er på grus eller gress. Det er en fotball og sparkes til den går i stykker, og jo dyrere/bedre kvalitet man kjøper, jo lengre varer de. Det er nå min erfaring, men fotballer i seg selv er vel ikke en av mine beste felt Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det skal være fotballer som er til bruk på vanlig gress, grus og innehaller, men de siste årene så har grusballene nesten forsvunnet fra vanlige sportsbutikker. http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...13&farge=-1 Et eksempel på en ball som kan brukes på grus og andre vanskelige underlag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hehe, ser man det.. ja da lærte man noe nytt i dag også Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Var dette det eneste alternativet der ut? prøver å lete selv, har googlet litt, men finner lite i norge.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Var dette det eneste alternativet der ut? prøver å lete selv, har googlet litt, men finner lite i norge.. Har ikke funnet noen andre heller.. mente de hadde en annen variant på XXL, men den viste seg å være samme ballen Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg bruker VM ballen min to ganger i uken på grusbane, kan ikke si at ballen har tatt nevneverdig skade av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå