sniffmaster Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er litt ny på dette(siden jeg aldrig har holdt på med noen volvo 740), men jeg har noen enkle spørmål. Er det mulig og ettermontere turbo på en volvo 740 som ikke er TIC i fra fabrikk? Kunne trenge litt små "tips" om hva som må gjøres for og få dette til i så fall. Vist mulig og ettermontere turbo, så må jeg kansje ha en god side som jeg kan bestille turbo i fra, dvs. så lenge jeg får det til og passe uten noen store modifikasjoner, men er fullt mulig jeg gidder og ta meg bryet og sveise og slikt for og få det til og passe. Takk så mye! Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er enda enklere å bytte til en av de mange motorene som har turbo i utgangspunktet. Lenke til kommentar
sniffmaster Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ok. Hvilke modifikasjoner må gjøres vist jeg velger og skru ut gammel motoren i en 740 og kjøper en 740 TIC motor(B230) for og sette i? Eller er det av hengig av hvilken type orginal motoren er og TIC motoren er? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 finnes vel tic versjon av de fleste ohc motorene til volvo. må uansett ikke bytte noe særlig mer enn selve motoren og ledningsnettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå