Gavekort Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei! Jeg sitter med et Gainward 7600gt i Windows XP SP2, men hvergang jeg starter pcen på nytt må jeg overklokke alt på nytt, hvorfor? Klokker med ntune! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 fordi du glemmer å huke av på save settings/load this settings when os starts eller hva som står der:P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 fordi du glemmer å huke av på save settings/load this settings when os starts eller hva som står der:P Trykker bare apply.. Finner ingen avhuking! :O Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) RivaTuner Kan du spare forskjellige settings, hurtigtaster for overklokking/vifte-instillinger etc. edit: Bruk "Launcher" for å lage hurtigtaster, resten regner jeg med du finner ut derfra Endret 28. juni 2008 av Vizla Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 ah trodde du brukte rivatuner jeg:P xD ntune vet jeg ikke om har noen sånn funksjon, men rivatuner har den som vizla sier:) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Tusentusen takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå