Gå til innhold

øyenstikker og zebra hoppe edderkopp bilder,

dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt for mange bilder. Vet ikke hvor jeg skal begynne å kommentere....

Liker vel det tredje bildet best...

Disse edderkoppene er iallefall noen uhyrlig stygge vesen!

hva, stygge??

De er jo så søte med de store øyne som titter opp på linsa :yes:

Lenke til kommentar

For mange bilder her ja. Umiddelbart stikker det nest siste bildet seg ut for meg, resten ga meg ikke så mye.

nest siste har rene linjer og farger, det liker jeg godt. Halvprofilen av ederkoppen gjør seg bra.

Jeg ville croppet bildet sån totalt hele veien og plasser edderkoppen lengre mot venstre i bildet.

Lenke til kommentar

For mange bilder som er lagt ut!

Øyenstikkerbildene er skarpe, men har alt for DOF, på alle øyenstikker bildene utenom èn så er deler av selve øyenstikkeren croppet bort, noe som er uheldig. Edderkoppbildene var bedre, spes det nest siste som er skarpt og med fine farger, men her kunne bakgrunnen med fordel ha vært bedre.

Lenke til kommentar
For mange bilder som er lagt ut!

Øyenstikkerbildene er skarpe, men har alt for DOF, på alle øyenstikker bildene utenom èn så er deler av selve øyenstikkeren croppet bort, noe som er uheldig. Edderkoppbildene var bedre, spes det nest siste som er skarpt og med fine farger, men her kunne bakgrunnen med fordel ha vært bedre.

Men når det gjelder DOF, så er raynox dcr-250 meget vanskerlig å arbeide med, så det er en stor utfordring å få perfekt DOF med den linsa. Følte bare at jeg måtte nevne det=)

Det er vell det som skille en slik linse og en bra makro linse til et DSLR....eller åssen er det forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...