Gå til innhold

Linux (Ubuntu) funker ikke?

Anbefalte innlegg

Prøver å starte Linux Ubuntu, men det kommer bare masse feilmeldinger (under oppstart)...aner ikke hva de mener, for det står bare mye rart for min del der (edit: ikke husker jeg det akkurat nå uansett, noen dager siden jeg prøvde)

Jeg som hadde lagd en partisjon på harddisken og greier, og var klar til å installere Linux, så funka det ikke :(

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, som sagt(?) så husker jeg det ikke. Men kan prøve å starte den på nytt etterpå

Poster noen av feilmeldingene i morra tenker jeg

Jo, kom på noe...tror det sto noe om grafikkkortet eller noe om jeg ikke husker feil?

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar

Hmm, tror ikke det skal være noe problem å lese de, for sist gang så var det ca. 5 min mellom vær av dem, så jeg ga opp å prøve å skru på Linux..

Men kan problemet være at jeg har 34(?)-bit cd'n, og en 64-bit pc? Jeg aner ikke om det er 34 eller 64 bit pc jeg har...åssen kan jeg sjekke det?

Lenke til kommentar

skjønner godt hvis ingen gidder å hjelpe deg hvis du sier du skal gjøre det senere osv.

men hvilket skjermkort har du ?

ati ?

har du ati så synes jeg du skal drite i linux.

det funker med ati, men hadde ikke vært jeg som gadd å plages hvis jeg hadde ati :p

Lenke til kommentar
skjønner godt hvis ingen gidder å hjelpe deg hvis du sier du skal gjøre det senere osv.

men hvilket skjermkort har du ?

ati ?

har du ati så synes jeg du skal drite i linux.

det funker med ati, men hadde ikke vært jeg som gadd å plages hvis jeg hadde ati :p

Jahaja? :hmm: Du skal få lov til å forklare det utsagnet før jeg kakker deg i hodet med noe hardt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...