PMnormal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg anser den debatten som utløst av et ganske krast personangrep på meg av en viss bruker ved navn Logan. Det at han bevisst fjernet siste linjen i min kommentar ser jeg på som et bevis på at det var ment som sverting av min person, ikke som forsvar for ditt bilde. Kanskje jeg burde ha rapportert angrepet som usaklig og ufaglig, for jeg er ikke i tvil om at det dreier seg om et angrep på min person, og ikke min kommentar. Men jeg lar det ligge i tro på at det ikke kommer til å hende igjen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tror uansett de fleste med en normal EQ skjønner at Logan bæsja på leggen. Jeg, og ganske sikkert flertallet som har lest i denne tråden, skjønte at det var god kritikk. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 En om man tenker motsatt. vinkler kameraet mer så man skal ha følelesen av å være stengt inne? Bare en rask tanke,ikke engang tenkt ferdig. Bildet er jo bra som det er, men selvfølgelig kan ett litt annet bilde være bedre. Ikke misforstå nå. At det kommer tips og tilogmed tegninger i tråden er jo helt knallbra. Men noen ganger.. noen ganger kan det være litt irriterende at vi sier til trådstarter at vi helst ville sett noe annet. Ikke det han presenterer, men litt annerledes. Jeg f.eks. ville ha sett om redigering kunne gjort noe med at vannet på meg virker skjevt. Selv om det ikke er det, så virker det som det er det. Pga måten vannet blir borte i mørket i det mørke området der land er nærmest. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det var et flott bilde, likte svart hvitt konverteringen meget godt med god kontrast og svartnivå. Treverket danner fine linjer innover bildet og gir det en fin dybde. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg henger meg på de som mener dette kunne hengt på veggen. Det er både tøft og pent å se på. Men jeg har et spørsmål. Hva er det? Lenke til kommentar
andersj Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk igjen for gode kommentarer. Morsomt at så mange har hengt seg på. Pybalto: Synes det er flott når folk begynner å lage tegninger og komme med forslag, det er jo nettopp slikt som kan få meg til å tenke litt annerledes og kanskje se ting jeg ikke så i utgangspunktet. Skal prøve din ide også neste gang, som om jeg forstår den riktig, tar bort mer av luften på høyre side. Pusur 1993: Takk for fin kommetar. Er faktisk ikke helt sikker på hva funksjonen er, men det markere skillet mellom en offentlig strand og en privat. Men om det er bare et gjerde for å holde hordene borte, er det jo litt overdrevet. Mulig det er for å holde på sanden, vet at man bruker en del slike gjerdet til det i Danmark. Men et godt spørsmål, har egentlig aldri tenkt over hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå