Speed123 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg spilte på Fifa 2008 Be a Pro: Online og valgte Nederland glad og fornøyd, så merket jeg at Van Der Sar ikke var keeper og at ingen av de andre spillerene var kjent! Vet noen hva jeg kan gjøre? Går det an å laste ned det ekte laget noe sted? Endret 27. juni 2008 av Speed123 Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er noe med rettighetene til det nederlandske landslaget sine navn som gjør at EA Sports ikke fikk lov til å bruke de ekte navnene, eller ansikt etterligninger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Yess. Er alltid sånn med spec det Nederlandske laget på spill....... Lenke til kommentar
Speed123 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Yess. Er alltid sånn med spec det Nederlandske laget på spill....... ok, takk for svar. Er det slik på EURO 2008 spillet også? Endret 28. juni 2008 av Speed123 Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Gjelder dette bare Holland? Og hva er grunnen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 EA har ikkje lisens for å bruke spelarane til Nederland. Viss eg ikkje hugser feil er det og enkelte andre mindre land som har tilsvarande manglar. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Feil, feil, feil atter feil. Det nederlandske laget på Fifa er ikke oppdatert. Du kan hente spillere på single player på internasjonale overganger. Spillerne som har spilt under EM er der, og ikke under det nederlandske landslaget. Du kan dog ikke bruke dette oppdaterte laget online. Du er nødt til å bytte ut omtrent hele det nederlandske landslaget, tror det er en eller to spillere som er der fra før, men for å få et godt oppdatert lag, hent disse spillerne: Van der Sar - Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst - De Jong, Engelaar - Sneijder, Van der Vaart, Kuyt - Van Nistelrooy, Robben, Van Persie Lenke til kommentar
Speed123 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Takk for svar, alle sammen! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Feil, feil, feil atter feil. Det nederlandske laget på Fifa er ikke oppdatert. Du kan hente spillere på single player på internasjonale overganger. Spillerne som har spilt under EM er der, og ikke under det nederlandske landslaget. Du kan dog ikke bruke dette oppdaterte laget online. Du er nødt til å bytte ut omtrent hele det nederlandske landslaget, tror det er en eller to spillere som er der fra før, men for å få et godt oppdatert lag, hent disse spillerne: Van der Sar - Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst - De Jong, Engelaar - Sneijder, Van der Vaart, Kuyt - Van Nistelrooy, Robben, Van Persie hehe uoppdatert? for å være ærlig så trur jeg folk hadde visst hvem De notebome og ronhaar? var om det fantes i virkeligheten.. mtp at de har like bar overall som rooney, villa og andre spiss ess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå