Gå til innhold

Fifa 2008 og Nederland

Speed123

Anbefalte innlegg

Jeg spilte på Fifa 2008 Be a Pro: Online og valgte Nederland glad og fornøyd, så merket jeg at Van Der Sar ikke var keeper og at ingen av de andre spillerene var kjent! Vet noen hva jeg kan gjøre? Går det an å laste ned det ekte laget noe sted?

Endret av Speed123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil, feil, feil atter feil.

Det nederlandske laget på Fifa er ikke oppdatert. Du kan hente spillere på single player på internasjonale overganger. Spillerne som har spilt under EM er der, og ikke under det nederlandske landslaget. Du kan dog ikke bruke dette oppdaterte laget online.

Du er nødt til å bytte ut omtrent hele det nederlandske landslaget, tror det er en eller to spillere som er der fra før, men for å få et godt oppdatert lag, hent disse spillerne:

Van der Sar - Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst - De Jong, Engelaar - Sneijder, Van der Vaart, Kuyt - Van Nistelrooy, Robben, Van Persie

Lenke til kommentar
Feil, feil, feil atter feil.

Det nederlandske laget på Fifa er ikke oppdatert. Du kan hente spillere på single player på internasjonale overganger. Spillerne som har spilt under EM er der, og ikke under det nederlandske landslaget. Du kan dog ikke bruke dette oppdaterte laget online.

Du er nødt til å bytte ut omtrent hele det nederlandske landslaget, tror det er en eller to spillere som er der fra før, men for å få et godt oppdatert lag, hent disse spillerne:

Van der Sar - Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst - De Jong, Engelaar - Sneijder, Van der Vaart, Kuyt - Van Nistelrooy, Robben, Van Persie

hehe uoppdatert? for å være ærlig så trur jeg folk hadde visst hvem De notebome og ronhaar? var om det fantes i virkeligheten.. mtp at de har like bar overall som rooney, villa og andre spiss ess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...