gucka Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hei skal kjøpe ny pc til runt 7k inkludert vista https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=75386 detter er oppsetet jeg har satt samen drar dette det nyeste spillene som AOC å crysis? si din meninig om denne pcen Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vil nok klare å kjøre det meste ganske greit. Crysis er jo ganske krevende og vil nok ikke gå med alt "bling, bling" på, men så må du nok doble eller triple budsjettet ditt for å få det til. Alt i alt vil jeg si du får mye for pengene med dette oppsettet. Regner med du skal kjøre 64Bit Vista? Lenke til kommentar
gucka Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Vil nok klare å kjøre det meste ganske greit. Crysis er jo ganske krevende og vil nok ikke gå med alt "bling, bling" på, men så må du nok doble eller triple budsjettet ditt for å få det til.Alt i alt vil jeg si du får mye for pengene med dette oppsettet. Regner med du skal kjøre 64Bit Vista? jaja seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå