YBD Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Jeg får meg snart GameCube, og vurderer å kjøpe meg THPS 4. Har nemlig THPS 2 og 3 på PC, og har spilt de en del. Men THPS 4 kom ikke så lenge etter nummer 3 - er det store forskjeller? Vil dere anbefale det? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 det er veldig stor forskjell fra 1,2 og 3 til 4. Man starter i freeskate og må snakke med folk for å få oppdrag. Man kan skitche, det vil si å henge etter biler. og det er mye flere oppdrag på hvert brett, bretta er også ganske mye større Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvis du liker THPS seriens tidligere spill vil du like 4ern også, 4ern er ikke PRIKK likt, de tar en del nye ting til hvordan spillet fungerer som singel player, du har ikke de vanlige 2 minuttene på deg bare, men du kjører rundt, på relativt større baner og prater med folk som gir deg oppgaver, oppgaver som lett faller i samme sjanger som tidligere THPS spill. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Er THPS 4kommet ut til PC? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 nei, det har ikke kommet ut til pc, tror ikke det skal komme heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå