Gå til innhold

Hvordan overklokke pny gf 6200 best i vista ?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode råd om hvilke drivere som funker å hvor langt jeg kan pushe dette kortet "safe" den er kun med kjøleribbe men har montert inn en ekstra 80mm vifte som suger luft ut fra "området" og ut fra kabinettet :)

Jeg veit det er på tide og bytte ut systemet snart,men hadde vært greit å pushe ut litt flere fps i spill som wow f.eks:P

kortet er som sagt:

Pny gf 6200 128mb agp

(dette er ikke den som kan unlocke pipelines):(

men noe bør man vel få ut av det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg klokka det i stykker for lenge sidendu mister ikke så mye for og si det sånn av å ødelegge det, men prøv og oppdatere forceware driverene for ytelse og bruk noe så simpelt som Rivertuner til og klokke kortet, tror du fin kan klokke det 50 core og 100 minne oppover altså.

Jeg klokka det litt over det dobbelte :)

Lenke til kommentar
jeg klokka det i stykker for lenge sidendu mister ikke så mye for og si det sånn av å ødelegge det, men prøv og oppdatere forceware driverene for ytelse og bruk noe så simpelt som Rivertuner til og klokke kortet, tror du fin kan klokke det 50 core og 100 minne oppover altså.

Jeg klokka det litt over det dobbelte :)

Var det da det ble ødelagt, eller kjørte det stabilt på disse frekvensene? :p

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å finne "riktige" drivere til vista..har prøvd men de jeg har brukt får jeg bare følgende melding i riva tuner:

" This video card does not support "bla bla bla" "å kan ikke gå inn i clock frequency instillingene:(

noen som veit hva slags driver jeg bør bruke?

må være kompatibel med vista ultimate 32bit =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...