Janerikn Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei. Var en uke på ferie, hvor jeg brukte nettverkskabel, og når jeg kom hjem igjen ville ikke PC-en koble seg til det trådløse nettverket. Jeg skiftet til "motta automatisk IP-adresse, osv..." (jeg vet ikke om det var på det fra før), og da kommer jeg innpå, en liten stund hvertfall. Etter 5-10 minutt blir jeg koblet fra, og når jeg kobler til igjen, har jeg internett, men da står det "ikke tilkoblet". Jeg logget på et usikra nettverk i nabolaget, og det fungerte helt fint. Det trådløse nettverket fungerer også helt fint på PS3. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 "Your gateway appears to be offline" Så, hvordan slår jeg den på? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Prøv og ta ut strømmen til routeren i 3 min så den får resatt seg.Muligens det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Prøv og ta ut strømmen til routeren i 3 min så den får resatt seg.Muligens det vil hjelpe. Hjalp ikke. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Nå klarer jeg ikke å logge meg inn på det usikra nettverket heller. Jeg blir snart gal. Det må da være noen her som vet hvordan det fikses? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Prøv og resett routeren med og trykke på resetknappen..det burde duge. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Fiksa det med å reinstallere driveren til det trådløse nettverkskortet. Jeg glemte visst å si ifra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå