Gå til innhold

BK : Og derr var pakka levert


Anbefalte innlegg

En due landa på en lyktestolpe i nabolaget mitt og hadde en klar og tydelig beskjed. Bildet er tatt akkurat i det pakka blir levert, derav øynene fremdeles halvlukket slik vi mennesker gjerne ser ut når vi er på det lille rommet.

 

post-31023-1214602687_thumb.jpg

 

Tar imot kritikk med åpne armer. Både på komposisjon og det tekniske.

 

EXIF: 1/250, f/8, ISO 400

Kamrea : D40 med Sigma 18-200mm OS

 

EDIT : kan i tillegg nevne at brennvidden var på 200mm og at bildet er beskjært samt fiffet opp litt i lightroom

Endret av dga01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilig uttrykk på dua. Bildet er kanskje litt i lyseste laget, i hvert fall lyktestolpen, men litt fuglen og. Resten trives jeg med.

 

Edit: Tror forresten jeg liker bakgrunnen (du hadde vel ikke mye valg, men likevel) - den er passelig variert, og det der til venstre bryter litt med monotonien.

Endret av wollollo
Lenke til kommentar

Hahaha, blinkskudd! Herlig blikk på dua. Må tydeligvis ha vært en god følelse å få "levert pakken".

 

Vet ikke hva jeg skal si om komposisjonen, for jeg synes den blir heller uvesentlig. Bildet er så skarpt, fint og morsomt, at det kunne ikke brydd meg mindre om det burde vært beskjært eller noe sånt.

Lenke til kommentar

De er stygg fugl sesong på Akam for tiden. Er det dårlig med alternative motiver om dagen? Jeg forstår at det er en dobbeltbetydning i det med å levere pakker, men nå har vi fått nok bilder av duer og måker. I alle fall jeg. Bildet er forøvrig godt komponert, men det er også alt. Og den pakkeleveransen kunne jeg godt klart meg uten :sick:

Lenke til kommentar

Mitt forhold til duer er nok like anstrengt som PMNormal sitt forhold til måker. Drar dere på St. Marco-plassen i Venezia en varm julidag skjønner dere hva jeg mener. Jeg kan ikke fordra disse flyvende rottene, derfor er denne pakka bevist med for å illustrere disse ekle skapningene.

 

Takk for hyggelige og uhyggelige kommentarer! :)

Lenke til kommentar
Mitt forhold til duer er nok like anstrengt som PMNormal sitt forhold til måker. Drar dere på St. Marco-plassen i Venezia en varm julidag skjønner dere hva jeg mener. Jeg kan ikke fordra disse flyvende rottene, derfor er denne pakka bevist med for å illustrere disse ekle skapningene.

 

Takk for hyggelige og uhyggelige kommentarer! :)

Da var det egentlig et genialt motiv....

Lenke til kommentar
Mitt forhold til duer er nok like anstrengt som PMNormal sitt forhold til måker. Drar dere på St. Marco-plassen i Venezia en varm julidag skjønner dere hva jeg mener. Jeg kan ikke fordra disse flyvende rottene, derfor er denne pakka bevist med for å illustrere disse ekle skapningene.

 

Takk for hyggelige og uhyggelige kommentarer! :)

De ene gangen jeg har vært i Veneiza, så var det ikke plass til duene på St. Marco plassen - den var full av turister (som resten av byen).

 

Men absolutt et morsomt motiv.

 

Tom

Lenke til kommentar
Mitt forhold til duer er nok like anstrengt som PMNormal sitt forhold til måker. Drar dere på St. Marco-plassen i Venezia en varm julidag skjønner dere hva jeg mener. Jeg kan ikke fordra disse flyvende rottene, derfor er denne pakka bevist med for å illustrere disse ekle skapningene.

 

Takk for hyggelige og uhyggelige kommentarer! :)

Vi hadde leilighet i Roma frem til nyttår, så mitt forhold til duer er like anstrengt som mitt forhold til måker. Men de kan jo brukes til noe kunstnerisk for det.

Lenke til kommentar

ha ha ! fikke meg en god latter. Du skal ha masse kredd

for å lage et morsomt duebilde !! Pakka må ha vært godt å levere ja :)

 

Artig at noen en gang i blant poster noe som også er morsomt, trenger jo ikke å være dørgende alvor her inne hele tiden !

 

Dette kan også kalles byrotter som harald eia og bård tufte kaller dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...