Ethernet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Kjæresten og jeg har vært sammen i ett år til tirsdag. Ganske rett frem. Noen som har noen fine forslag til hva jeg kan finne på, gjøre for henne? Lage middag til henne slo meg, men blir vanskelig slik situasjonen er. Tenkte å ta henne med ut og spise og finne på noe. Men vil gjerne ha litt forslag til hva dere har gjort Takker Endret 27. juni 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg vet ikke hvor du er fra i landet, men jeg tok henne med til Oslo (vi er begge fra en annen kant av landet), hvor vi tok inn på hotell for ei natt. Vi shoppet litt først på dagen, så spiste vi på en litt finere restaurant og gikk på standup-show på Latter etterpå. Det hele var veldig hyggelig egentlig. Men det gikk jo litt penger da..1 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, problemet blir jo da når ingen av oss er 18 enda, par år så Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, problemet blir jo da når ingen av oss er 18 enda, par år så Når du beskrev kjæresten din som "dame" så lurte jeg på om dere var vell voksne folk. Jammen om dere er under 18 så...Ut og spise...kino, hjemmekino. Kommer an på hvor mye penger du har. Litt hjemmemassasje? Kveldkos ^^ Piknikk...eller hvordan det skrives. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Endret førstepost nå. Tenkte på en tur på byen og spise, også bare sitte litt på brygga og prate sammen og slikt. Skal være sammen med på dagen og, så da blir det noen runder i senga. Takk for innspill Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, problemet blir jo da når ingen av oss er 18 enda, par år så Når du beskrev kjæresten din som "dame" så lurte jeg på om dere var vell voksne folk. Jammen om dere er under 18 så...Ut og spise...kino, hjemmekino. Kommer an på hvor mye penger du har. Litt hjemmemassasje? Kveldkos ^^ Piknikk...eller hvordan det skrives. Hva med at vi går ut og har oss litt pikk(nikk) Nei, nå var jeg morsom. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kommer vel litt an på hvor mye du vil legge i det, og hvor mye inntekten din er. Enkelt forslag: - Ta henne med inn til en større by. - Dra henne med på først en liten runde bowling - Deretter går dere på en litt finere resturant - Shopping til dere skal på kino (trenger jeg en gang si hva neste punkt er?) - Kinotur:) Enkelt og greit^^ Skader ikke å sende henne noen roser heller:P Sendte roser til dama mi mens hun var på skolen, (vi bor i to forskjellige byer). Etter alle meldigene jeg fikk, og reaksjonen til klassekameratene hennes så tør jeg påstå at "blomsteroverraskelse" scorer høyt^^ Om dette ble for dagligdags så kan dere jo ta inn på hotell eller noe? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Må vel være 18 år for å leie inn på hotell, as I recall. Og tror du kan stryke litt annet på lista der siden jeg tror trådstarter er rundt 16 år Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke bli helt snobb heller! Hold det enkelt, gå en tur i skogen, lek inni buskene, spis granbarer osv. Forøvrig har du sinnsykt fet ram! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tipper du skrev den comenten bare pga at du kunne kommentere ramen hans Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nope, hadde jeg gjort det så hadde jeg sendt en PM! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 haha DAgen er over. Vi tok en middag på byen, og satt litt på brygga og slikt. Ble ganske hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå