Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forslag til velkomsthilsen

Gjest Guest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt_*

Samboeren min kommer om noen uker tilbake fra å ha vært borte i sommerferien. Har lyst til å finne på noe ordentlig for henne - en skikkelig velkomsthilsen til hun kommer hjem igjen. Vi har vært sammen i noen år, og har bodd sammen i nesten ett (herregud så fort tiden går!).

Hun er ikke akkurat typen som setter pris på en naken type på stuebordet med en megabender liksom. :) Jeg var inne på tanken om å ha en taxi stående klar og med sjåføren stående med en lapp med navnet hennes på når hun ankommer, også at hun blir møtt av et nytappet badekar med stearinlys rundt, som hun kan sitte å slappe av i mens jeg holder på med en litt bedre middag. Men jeg føler liksom at det mangler "det lille ekstra".. Noe som sier tydelig hva jeg føler for henne.

Har noen noen idéer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Gutt_*
"Låten deres" :)

Roseblader.

Dessert ^^

aaaw...du har jo så masse fra film og sånt!

Er ikke helt sikker på om du mente det der som et kompliment eller ei.. :!: Men romantiske filmer har jo blitt laget i generasjoner, så det er jo litt vanskelig å være ordentlig original. Oddsen er god for at hvis du får den gode idéen, så har den blitt gjort i en film før deg. :)

Men takk for idéer i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...