Zappap Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Endelig fant jeg en god side med masse filmer, software og spill som man kunne laste ned gratis. Denne siden bruker ikke torrents og nedlastingen går derfor raskt og stabilt. Jeg brukte fra 20min - 1time på hver enkelt film. God kvalitet var det og. Siden er forholdsvis ny og har derfor ikke uendelig med filmer, men de lar folk laste opp også, så det tar vel ikke altfor lang tid før det er masse der. Administrasjonen laster også opp hele tiden. ### Lenke fjernet av moderator ### Du MÅ bli medlem for å kunne laste ned filmene, men dette går kjapt og du trenger ikke engang å verifisere epostaddressen. Gleder meg til å treffe dere der. Endret 27. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 vell så lenge det er copyright filmer og administrasjonen som laster opp er det retten og sletten S2P/P2P = Piracy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg