TheBoxhead Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har prøvd meg litt på en slags kvasi makro i lengre tid. Det har blitt mange bilder men ingen jeg lissom er helt fornøyd med. Bildet jeg her legger ut tror jeg kansje i det minste har litt for seg, syntes det ble sånn passe vakkert og med fine duse farger. Er jeg inne på noe her eller bør jeg sterkt revudere min komposisjon ? Det jeg kunne kansje ønsket meg mere av var en enda større skarphet. Exif: f2.8 1/500 sec - Simga 70-200 EX f2.8 Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tjaa.. Bare den øverste alene hadde kanskje vært et fint makrobilde? Synes ikke det gjør seg med de uskarpe blomstene. Bakgrunnsfargen, sammen med den hvite blomsten og grønne stilken ser jeg potensiale i. Fine fargekombinasjoner. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stjerneformen er jo litt pen når de settes sammen på denne måten. Men det er litt trist å se på, og jeg lurer på om du ikke kunne laget en annen bakgrunn. Jeg er litt lei av den skittenbruke bakgrunnsfargen nå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jo, det er passe vakkert. Og det passer å ha det litt uklart nedover syns jeg. Tenkte også på bakgrunnen, men mer som i egen undring i om det er tatt innendørs, eller mot en vegg ute. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Bildet er tatt ute mot veggen ja, har ikke endret fargebalansen noe særlig. Var ute etter en litt trist og skjør skjønnhet i dette bildet og ville derfor ikke ha altfor sterke farger. Men ser poenget om at den skittenbrune fargen kan være noe kjedelig. Jeg skal se om jeg kommer sterkere tilbake med noe bedre ved neste anledning. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Enkelt, men fint bilde. Dog er det noe som mangler. "Det lille ekstra" kanskje... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er pent å se på. Ingen tvil om det. Og jeg liker godt at blomsten gjentar seg nedover stilken. Men spesielt spennende er det nok ikke. Men jeg mener sjeldent at et blomsterbilde er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå