kalli Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ok... Skal ha meg voks, og er (nesten) helt ny på markedet... Har prøvd renati og en KMS (molding paste) voks som har funket veldig bra, men... KMS'en er for dyr, og renatien er jeg lei av (blir litt småkvalm av lukta). Så... Hvilken voks kan dere anbefale til en med kort hår? -Jeg vil ha en voks som gir en matt og bustete finish, sånn som renati og KMS (kan) gjør(e). -Den bør holde bra. -Jeg vil helst at den ikke lukter som renati. -Prisen bør være rundt det samme som renati koster eller billigere. Endret 29. juni 2008 av kalli Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Hva med den gamle gode DAX er så god at håret forsvinner til tider:) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Hva med ID? Den er ca like bra som Renati til samme prisen tror jeg. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Idn er dyrere en Renati (?) men uansett, småkvalm av renatin, putter du den i kjeften eller? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 @Thrice: ID'en er billigere enn renati, men den lukter det samme så vil helst ha en annen enn den... @Hauer: hehe, nei gjør nok ikke det... Men synes lukta er litt kvalmende... Vil ha noe som kan lukte godt @Rulator: Dax vil jeg ikke ha nei... Har hørt man må vaske håret i evigheter før man får den ut... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Voks med -ks er vel regnet som den beste. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Voks med -ks er vel regnet som den beste. Pirke pirke Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 American Crew sine vokser skal være bra, og Tigi Bedhead Manipulator har jeg hørt mye skryt om . Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Voks med -ks er vel regnet som den beste. Pirke pirke Ikke snakk om pirk når det er cul8r leetspeak av verste merke, til og med i trådtittelen. Jeg trodde den handlet om midifiler for pokker. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Voks med -ks er vel regnet som den beste. Pirke pirke Ikke snakk om pirk når det er cul8r leetspeak av verste merke, til og med i trådtittelen. Jeg trodde den handlet om midifiler for pokker. 1337speak? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Voks med -ks er vel regnet som den beste. Det tror jeg du var alene om. Tror de fleste andre skjønte hva han mente Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Bra ikke alle er så pirkete da... Men... flere anbefalinger? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Kan anbefalle deg å søke litt rundt på forumet her, ettersom det allerede finnes mange tråder angående hårprodukter, også i form av voks. Lenke til kommentar
kowboi Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 H&M har gel wax til 29.50,- Den har godt hold og er lett å vaske ut! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Sebastian crude clay Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Bom! Endret 16. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 H&M har gel wax til 29.50,- Den har godt hold og er lett å vaske ut! Støttes, Lett... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Har man lyst på skadet hodebunn, slitt hår/miste hår, støtter jeg den også Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Har man lyst på skadet hodebunn, slitt hår/miste hår, støtter jeg den også Det er så dumt å si, kom med beviser eller kilder før du sier noe slikt. Tro på en 13-14 åring som bare sier noe uten mål å mening. Klart den er bra den også. Bruker hårvoks/gele etter annledning, hvordan man skal se ut på håret, lenge på håret etc. Min erfaring er at Renati er god på kort hår, H&M på litt lendre- ala 5 cm ca. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) d:fi eller renati er gode, lukt på de først fordi det er i lukt og konsistens de skiller seg ut. d:fi holder seg mer viskøs over tid og kan derfor formes senere samt at jeg synes den fordeler seg bedre. Men mange liker den mer nøytrale lukten til renati ettersom d:fi lukter sterkt ananas, (tenker d:fi med blå kort og renati med svart og sølv boks) har noen andre forslag er jeg klar for å teste det (skal du bruke dax så kan du i stedet for bruke superlim) Endret 16. juli 2008 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå