joachimflyberg Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Köpte nyligen en Panasonic GD87, som va låst i Vodafone's nett som ikke fins i Norge. Vet noen om noen som kan opne den?! Jeg betalar bra! Med vennlig hilsen Joachim Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Vodafone åpner låsen for deg. Det er selvsagt ikke gratis. Lenke til kommentar
joachimflyberg Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Har ringt Vodafone......de vil ikke opne den for i desember.....derfor lurer jeg på hvis de fins noen som kan hjelpe meg?! Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Men, hvorfor kjøpte du en mobil sperret til Vodafone når du visste den ikke ville funke i Norge ? En mulighet er selvsagt å selge den på eBay... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Men, hvorfor kjøpte du en mobil sperret til Vodafone når du visste den ikke ville funke i Norge ? en mulighet er selfølgelig at han ikke visste det Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Mange som låser opp mobiler. Dessverre vet jeg ikke hvem, for jeg har aldri hatt behov for det. Søk litt på nettet så finner du nok ut en del. Lenke til kommentar
joachimflyberg Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Nei..selvfolgerlig viste jeg ikke de att den va låst..........trodde ikke Panasonic va så teite att de gör en telefon för kun Vodafone brukere.......... Telefonen er asfrekk ellers....... Ska pröve o finne noen frelsere på nettet.... :-? Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hmm... jeg husker å ha lest (kan det være på digi.no tru) noe om en gutt som låste opp mobilen for 200 kr... Lenke til kommentar
eught Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hmm... jeg husker å ha lest (kan det være på digi.no tru) noe om en gutt som låste opp mobilen for 200 kr... Det er geezuzz det Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ja men han 17 åringen ble truet med Rettsak av Netcom. Og åpne operatør låser er faktisk ulovlig da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det er ulovelig å åpne en operatørlåst telefon. Når du kjøper en slik telefon, så får sponset deler av telefonen for at den er operatørlåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg