Nidaroo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Siden jeg nå nylig har kjøpt meg helt ny Bærbar data, vil jeg også kjøpe meg en billig mus! Skal være en ålreit mus, til en billig penge. Det jeg i all hovedsak skal bruke dataen til er surfing samt mye dokumenter jeg skal skrive med mer. Og da vil det være ålreit å kjøpe seg en god mus. NB: MÅ være trådløs mus! Finnes det forøvrig en trådløs mus, som har liten usb enhet, SAMT at det finnes en av og på knapp på musa, sånn at man slipper og ta ut og inn igjen usb enheten, for hver gang man slår av pcen? Noen som har noe å anbefale? EDIT; Sett litt på denne: Microsoft Wireless NB Optical Mouse 4000 XP/Vista Noe bra til den prisklassen? Endret 27. juni 2008 av Nidaroo Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) JEG ville aldri gått for en trådløs mus selvom det er "gaming, surfing og design" det gjelder uansett grunn kjøper man ikke trådløst. men jeg ville satset på noe som folk har skrevet pent om: KLIKK HER! Men som regel så er de som kjøper trådløs mus, langt uerfarne og de poster at de er så bra etter en dags bruk, men etter 3 måneders bruk så kan du se forskjellen på at en med tråd holder kvalitet, mens en trådløs hopper og svimser rundt, mister kontakten og sluker batteri jo eldre den blir. Endret 27. juni 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ah, jeg har erfart fra tidligere muser(m/tråd), at det er svært irriterende til tider. Så derfor har jeg i senere tid kun brukt trådløs, og jeg merker ikke noe negative sider med det. Foruten at batteriet oftest kan bli tomt. Men er da ikke verre enn å bare ta i et nytt batteri. Siden jeg nå skal kjøpe meg en ny til den nye dataen, vil jeg prøve å få en(hvis det finnes) mus med av/på knapp, sånn at man hele tiden slipper og ta ut og inn den USB enheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå