arildoaim Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fyller snart 18, og lurer på om det finnes noen ting man bare må få gjort før en fyller 18 som en ikke for gjort etter? Sikkert ganske teit, men føler jeg må være på den sikre siden her, da dette bare skjer en gang og en eventuell siste sjanse vil være nå! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Snike deg inn på utested med 18-årsgrense. Nei, hvorfor skulle det være noe man absolutt må få gjort før man er 18? Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Har ikke peiling jeg, derfor jeg spør, trenger ikke være av kriminell art heller, hvis det i det hele tatt går ann:P Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du MÅ ha drukket deg dritings. Du MÅ ha fått fitte. Du Må har röyket. Har du ikke gjort det er du taper azz. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Håper det var ironi.. Var ihvertfall teit, viser inntrykk på at du "Gjør som alle venna gjør" Spesielt på den med å ha røyket. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 haha var ironi, jeg synes förste innlegget har et sånn "gjör som venna gjör preg" over seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dagen før du blir 18 må du prøve å kjøpe øl, og selvfølgelig bli spurt om leg så lage en stor lang krangel med personen i kassen og sjefen som kommer springende! Så kommer du tilbake dagen etter (når du er blitt 18) og klager over servicen på butikken å du sier du vil ha en unnskyldning og erstatning. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Første gangen jeg ble spurt om leg etter at jeg fylte 18 var når jeg skulle kjøpe nesespray og paracet On-topic: Ting som å ta trafikalt grunnkurs (hvis du ikke har det allerede) eventuelt ta et par kjøretimer så det går litt fortere og få lappen kan være kegt. Har desverre ingen ufornuftlige forslag >,< Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dagen før du blir 18 må du prøve å kjøpe øl, og selvfølgelig bli spurt om leg så lage en stor lang krangel med personen i kassen og sjefen som kommer springende! Så kommer du tilbake dagen etter (når du er blitt 18) og klager over servicen på butikken å du sier du vil ha en unnskyldning og erstatning. Da blir du nok eid selv, for de kan bare se på datoen du ble 18. Og da hadde de jo rett dagen før Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tja, kanskje sørge for at du er noenlunde tørr bak øra ... Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Likte den med å skape bry i en butikk, og for å så komme tilbake dagen etter og late som ingen ting. Men vet ikke helt om det er å satse på :!: Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noe du bør gjøre, er å dra til tannlegen og fikse alle hullene dine, før det koster penger ^^ Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Viktig å huske at du ikke kan bli straffet for incest når du er under atten Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noe du bør gjøre, er å dra til tannlegen og fikse alle hullene dine, før det koster penger ^^ /signed Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fiks tenna, få penger av pappa.. og gjør noe gøy Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Viktig å huske at du ikke kan bli straffet for incest når du er under atten WTF? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noe du bør gjøre, er å dra til tannlegen og fikse alle hullene dine, før det koster penger ^^ Jeg støtter denne! Though betaler du bare 20% etter at du fyller 18 og før du fyller 20! (Slik var det iallefall i mine yngre dager) :!: Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nyte livet som barn. Leke og ha det gøy. Slippe å bekymre seg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Man blir ikke akkurat voksen over natta når man fyller 18 heller da :!: Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Man har iallfall mye mer ansvar når man har fylt 18 enn når man er et barn. Men skjønner tankegangen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå