sdf123 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har noen spørsmål som forhåpentligvis dere kan hjelpe meg med! 1. Funker PS3 med PS2 spill og vanlig DVD filmer og er den en god dvd/blue-ray spiller? 2. Bråker den mye, tenker da mest når en ser på film? Er det forskjell på de forskjellige utgavene? 3. Når jeg spiller, er jeg vant med å bruke mus og tastatur, ser at jeg kan bruke det på PS3, men kan jeg bruke det til alle spill? Jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe før etter sommeren, men kommer det noen ny utgave innen den tid tror dere? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har noen spørsmål som forhåpentligvis dere kan hjelpe meg med! 1. Funker PS3 med PS2 spill og vanlig DVD filmer og er den en god dvd/blue-ray spiller? 2. Bråker den mye, tenker da mest når en ser på film? Er det forskjell på de forskjellige utgavene? 3. Når jeg spiller, er jeg vant med å bruke mus og tastatur, ser at jeg kan bruke det på PS3, men kan jeg bruke det til alle spill? Jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe før etter sommeren, men kommer det noen ny utgave innen den tid tror dere? 1. PS3spill funker selvfølgelig, men ps2-spill funker bare med 80gb og ikke 40gb. Både en bra blu-ray spiller og DVD-spiller. 2.Den er veldig lydløs, men det kan hende du hører det når du spiller av DVD eller CD. 3. Jeg tror ikke du kan bruke mus og tastatur til ps3spill, men jeg tror det egner seg til chatting og surfing på ps3. Er nok bare 40gb og 80gb som blir da og. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har noen spørsmål som forhåpentligvis dere kan hjelpe meg med! 1. Funker PS3 med PS2 spill og vanlig DVD filmer og er den en god dvd/blue-ray spiller? 2. Bråker den mye, tenker da mest når en ser på film? Er det forskjell på de forskjellige utgavene? 3. Når jeg spiller, er jeg vant med å bruke mus og tastatur, ser at jeg kan bruke det på PS3, men kan jeg bruke det til alle spill? Jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe før etter sommeren, men kommer det noen ny utgave innen den tid tror dere? 1. den gamle 60GB versjonen av ps3 kan spille av ps2 spill..det kan ikkje den nåverande 40GB modellen, de ryktes att BC kjem til hausten sidan sony skal til å lansere ps2 spill som nedlastbart innhold. du kan sjå alt av dvd, også sjølvbrende. den er ein veldig god BD spiller.! 2. den bråker ikkje mykje, kan fint brukes til filmsjåing, men det kjem litt an på om du får ein bra modell, i 95% av tilfella så får du ein stillegåande konsoll. 3. du kan ikkje bruke mus og tastatur til spilling men det går fint å bruke det til alt anna på konsollen, surfe på nett, bruke til å navigere i ps3 sin meny. Unreal Tournament 3 er det einaste ps3 spillet som du kan bruke tastatur og mus til å spille spillet med. om det kjem ein ny utgave er vanskeleg og sei, men viss eg skal spekulere sjølv så trur eg det gjer det. Kan ikkje tru att sony skal la europa få den rævva ps3 modellen som einaste valget for alltid.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Ok. Jeg kommer hovedsaklig til å bruke den som en DVD/blueray spiller, men er jo alltid moro å spille et spill i blant. Kan jo uansett ta turen til Elkjøp, da kan jeg vel teste den i en mnds tid. Men om jeg kjøper det i en pakke med spill, så får jeg vel ikke levert spillet tilbake? Men, da burde jeg gå for en 80GB versjon? Den kan også spille PS2 spill? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ok. Jeg kommer hovedsaklig til å bruke den som en DVD/blueray spiller, men er jo alltid moro å spille et spill i blant. Kan jo uansett ta turen til Elkjøp, da kan jeg vel teste den i en mnds tid. Men om jeg kjøper det i en pakke med spill, så får jeg vel ikke levert spillet tilbake? Men, da burde jeg gå for en 80GB versjon? Den kan også spille PS2 spill? Trur det ja, er ikke helt sikker Bundle med mgs4 80gb Endret 27. juni 2008 av turbo60 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 80GB-en finnes ikke i Norge, skjønner ikke hvor alle får 80GB fra. Det er jo et gjentakende utsagn. Hvertfall, 60GB-en har støtte for PS2-spill, men den er tatt ut av produksjon og du må derfor kjøpe den brukt om du vil ha en slik. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Ok, Så nå finnes kun 40GB for salg, ny altså? Men jeg kan feks kjøpe 80GB i utlandet og den vil funke i Norge? Men har 80GB støtte for ps2 spill? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 80GIG har støtte for ps2 spill, men du kan ikkje spille av Bluray og dvd filmer som er kjøpt i norge på den..kun samme sona som usa...spill er sonefrie så det er ikkje noko problem.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Så hva er det beste kjøpet for meg, som bor i norge, ønsker å se norske filmer(handler dog også fra play.com) og spille noen spill i blant(både ps2 og ps3)? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så hva er det beste kjøpet for meg, som bor i norge, ønsker å se norske filmer(handler dog også fra play.com) og spille noen spill i blant(både ps2 og ps3)? Har du ps2-spill? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så hva er det beste kjøpet for meg, som bor i norge, ønsker å se norske filmer(handler dog også fra play.com) og spille noen spill i blant(både ps2 og ps3)? Er det viktig med PS2-spill, kjøp 60GB. Hvis ikke finn den billigste 40GB-en i prisguiden. Ikke så mange flere alternativ. (play.com har samme sone som oss i Norge, så det er ikke noe problem) Lenke til kommentar
mfo014 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så hva er det beste kjøpet for meg, som bor i norge, ønsker å se norske filmer(handler dog også fra play.com) og spille noen spill i blant(både ps2 og ps3)? Er det viktig med PS2-spill, kjøp 60GB. Hvis ikke finn den billigste 40GB-en i prisguiden. Ikke så mange flere alternativ. (play.com har samme sone som oss i Norge, så det er ikke noe problem) Play.com sender ikke PS3 til adresser utenfor UK. Finner ikke konsollen noen steder nå... Noen selgere på finn.no, men lettere skeptisk til det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så hva er det beste kjøpet for meg, som bor i norge, ønsker å se norske filmer(handler dog også fra play.com) og spille noen spill i blant(både ps2 og ps3)? Det beste er å kjøpe 40gb. Hvis du kjøper 80gb. fra USA får du ikke spilt norske DVDer eller norske PS2 spill. Men på min 60gb har jeg nesten aldri brukt PS2 spill, siden PS3 spill blir veldig mye bedre. Og det er mange spill som er billige nå hvis du vill ha PS2 fordi de er billige. Hos f.eks. Lefdal koster Skate, The Simpsons og Need For Speed ProStreet 199kr. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 1. Funker PS3 med PS2 spill og vanlig DVD filmer og er den en god dvd/blue-ray spiller? Ja, på 60GB og 80GB versonen, men ikke 40GB. Men Sony skal visst komme med en firmware der det skal være mulig (på 40GB) eller at de allerede har gjort det? 2. Bråker den mye, tenker da mest når en ser på film? Er det forskjell på de forskjellige utgavene? Ikke i det hele tatt! Kun hvis det er glovamrt i rommet. 3. Når jeg spiller, er jeg vant med å bruke mus og tastatur, ser at jeg kan bruke det på PS3, men kan jeg bruke det til alle spill? Til noen spill, ja, blant annet UT3 og Resistance (da trenger du litt hjelp til å fikse det) som jeg vet om. Men hvorfor skal du bruke mus og tastatur når du skal ha deg en konsollmaskin? Makes no sense. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så hva er det beste kjøpet for meg, som bor i norge, ønsker å se norske filmer(handler dog også fra play.com) og spille noen spill i blant(både ps2 og ps3)? Er det viktig med PS2-spill, kjøp 60GB. Hvis ikke finn den billigste 40GB-en i prisguiden. Ikke så mange flere alternativ. (play.com har samme sone som oss i Norge, så det er ikke noe problem) Og hvor får man kjøpt 60gb??? Lenke til kommentar
mfo014 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Bare på finn.no og qxl.no. Til orientering ligger det PS3 i to pakker på CDON.com. Ene med Ratchet, Drake's Fortune og en Blu-ray-film (ca 4300,-), ene med GT5 Prolouge (ca 3999,-). Det er bare å løpe, jeg sikret meg nettopp en! Hvor var det jeg så BF: Bad Company Gold Edition til 599,-? Finner det ikke igjen, husker ikke hvilken side det var... NB: 40GB begge pakkene. Endret 29. juni 2008 av mfo014 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor var det jeg så BF: Bad Company Gold Edition til 599,-? Finner det ikke igjen, husker ikke hvilken side det var... absoluttspill har Gold Edition for 599,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå