Trond Vegar Vik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har tilgang til en gratis versjon av Windows Server 2008 igjennom skolen. Og på grunn av at jeg alltid må prøve det nyeste ønsker jeg naturligvis å ta i bruk den lisensen Men lurer litt på om folk har erfaring med systemkrav på denne. Serveren jeg bruker har følgende spesifikasjoner: 1,6 GHz Pentium 4 (!) 1,5 GB minne 1 x 17,6 GB SCSI 1 x 170 GB SCSI 2 x 250 GB SATA Dette er en litt *eldre* FSC Primergy C150. Er dette greit nok til å kjøre serveren med 1-2 brukere pålogget? Det er altså snakk om hjemmebruk, da med filserver, web samt database.... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Systemkravene er i bildet under. :!: Trykker du på den sorte linjen blir det større. Mvh. WildWolF Endret 27. juni 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Trond Vegar Vik Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 De systemkravene har jeg sett tidligere, men lurte på om noen hadde noe erfaring med å kjøre WS 2008 med spesifikasjoner som er mindre enn anbefalt Men takk for svaret allikevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå