Gå til innhold

Dell Inspiron 4150, den siste avanserte billige fra Dell.

beh

Anbefalte innlegg

Da ver det endelig klart det er 5100 som skal erstatte 4150, selv trodde jeg at Dell kom til å lansere en mer avansert utgave av 4150 som fulgte i dennes fotstpor.

Face it - 5100 er bare en 2650 på steroider, den er tykk og har desktop prosessor. Mangler mulighet for to batterier.

Det som var deilig med Inspiron 4XXX serien var at de hadde klare trekk fra Lattitude maskinen og man fikk mye for pengene. Tom. plastikken i Latittude og Inspiron 4XXX var bedre enn de andre i Inspiron serien.

Men dektopprosesssor er inn nå, så Dell følger etter. Min neste maskin skal være en Lattitude D eller en Powerbook 12" (som jeg selv sa for noen uker siden var dårlig, jeg vet det. Den er så fin, kan ikke la være)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer jo en Inspiron 600m eller noe også da, med Centrino etter hva jeg har forstått, det er vel en bedre erstatter eller??

Latitude D600 kom i går og er jo ei veldig smidig maskin da.

Vet, men det kommer vel en Inspiron versjon av denne også

Lenke til kommentar

Ok, kansje tok i litt. Men som det ser ut på sidene til dell nå så virker det som om 5100 skal erstatte 4150, får håpe de lanserer en Inspiron av Lattitude modellene i sann gammel tro.

Lenke til kommentar

Inspiron 600m er nå for salg på www.dell.com så da går det vel ikke så veldig lenge før den er i Norge også?!

Tror dette blir en mer verdig arvtager til 4150.. Forhåpentligvis blir den litt billigere enn Latitude D600 hvor man helst må over 20k for å få ok specs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...