Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[POLL] Onani med kamerat

Gjest Forvirret gutt

m som en venn.  

192 stemmer

1. 1. Onani med kamerat..

• Jeg er en gutt og har onanert i samme rom som en venn.
      41
    • Jeg er en gutt og ser ikke at det er noe rart å onanere i samme rom som en venn.
      23
    • Jeg er en gutt og synes tanken på å onanere i samme rom som en venn er fjern.
      113
    • Jeg er ei jente og har onanert i samme rom som en venn.
      2
    • Jeg er ei jente og ser ikke at det er noe rart å onanere i samme rom som en venn.
      2
    • Jeg er ei jente og synes tanken på å onanere i samme rom som en venn er fjern.
      11

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret gutt

I denne tråden var det nokså delte meninger om hvorvidt det er normalt for heterofile å onanere i samme rom. Jeg føler meg kanskje litt mer usikker etter å ha startet forrige tråd enn jeg var fra før av. Nå er jeg ute etter statistikk på dette, som jeg håpte jeg kunne få via en poll.

*sender søknad om poll til moderator*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa i den andre tråden så er det ikke noe galt så lenge dere synes det er greit. Man skal ikke la sine egne grenser bli markert av folk med fordommer. gjør det hvis dere synes det er fint, eller bare nturlig.

Stemte forresten på den som synes det er greit(var vel nummer2)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser definitivt ikke noe galt i å onanere med en jente-venn (ettersom jeg er en gutt da).

Burde kanskje heller være litt mer spesifik i den der pollen. Bare sånn i tilfelle noen misforstår.

"Jeg er jente .... venninne".

"Venn" blir mer en ting for både jente/gutt.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det, men egentlig ser jeg ingen grunn til at ikke dere skal få lov uten at noen bryr seg. Om jeg fikk vite at to eller flere av kompisene mine drev med det, ville jeg ikke mobbe dem for det; jeg bør kanskje ikke lage en sammenligning her og si det er på linje med homofili eller å ha en merkelig fetisj, men det er jo ikke noe mer galt enn det - om det da hadde vært noe galt i disse.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg ser definitivt ikke noe galt i å onanere med en jente-venn (ettersom jeg er en gutt da).

Burde kanskje heller være litt mer spesifik i den der pollen. Bare sånn i tilfelle noen misforstår.

"Jeg er jente .... veninne".

Det er vel ganske åpenbart at det er av samme kjønn. Kverulant ;) Onanering sammen med en jentevenn for gutter ender vel mest sansynlig opp i sex så allikevel.

Lenke til kommentar

"Jeg er jente .... venninne".

Det er vel ganske åpenbart at det er av samme kjønn. Kverulant ;) Onanering sammen med en jentevenn for gutter ender vel mest sansynlig opp i sex så allikevel.

Joda, sant så sant. Ville bare påpeke det, i tilfelle noen er for late til å sjekke den andre tråden, og bare stemmer i hytt og pine; forskjellig kjønn.

Menmen, kan ikke kalle meg en kverulant pga. dette da. =]

Endret av Creowks
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...