Gå til innhold

[løst] reklame spam/virus av ett elr annet slag.

Anbefalte innlegg

hey. har fått ett spam/virus på pcen. er vist nok noe reklame greier. håper på hjelp om å bli kvitt det. :D fikk det da jeg lastet ned MSN plus. etter jeg lasta det ned kom reklame greiene. :(

satse på hjelp og at noen vet hva man ska gjør :p

Endret av SSRZipper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under installasjonen av MSN Plus! så kan man hake vekk at man ønsker å installere sponsorprogrammet som følger med. Hvis du har vært så uheldig å 'glemt' dette, kan du avinstallere MSN Plus sponsorprogrammet fra Legg til/fjern programmer.

Jeg er av den mening at progammer som støtter slikt, bør fjernes, men om du ønsker å beholde selve MSN plus! blir selvfølgelig opp til deg.

Bare spør om du det blir problemer med å fjerne problemet.

Lenke til kommentar
Under installasjonen av MSN Plus! så kan man hake vekk at man ønsker å installere sponsorprogrammet som følger med. Hvis du har vært så uheldig å 'glemt' dette, kan du avinstallere MSN Plus sponsorprogrammet fra Legg til/fjern programmer.

Jeg er av den mening at progammer som støtter slikt, bør fjernes, men om du ønsker å beholde selve MSN plus! blir selvfølgelig opp til deg.

Bare spør om du det blir problemer med å fjerne problemet.

tusen takk gjorde alt du sa. fjernet hele greie. fant ut at det va best. sjer i etter tid om det kommer opp noe mer. vist det ikke gjør det ska du få min hjertligste takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...