SSRZipper Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) hey. har fått ett spam/virus på pcen. er vist nok noe reklame greier. håper på hjelp om å bli kvitt det. fikk det da jeg lastet ned MSN plus. etter jeg lasta det ned kom reklame greiene. satse på hjelp og at noen vet hva man ska gjør Endret 27. juni 2008 av SSRZipper Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Under installasjonen av MSN Plus! så kan man hake vekk at man ønsker å installere sponsorprogrammet som følger med. Hvis du har vært så uheldig å 'glemt' dette, kan du avinstallere MSN Plus sponsorprogrammet fra Legg til/fjern programmer. Jeg er av den mening at progammer som støtter slikt, bør fjernes, men om du ønsker å beholde selve MSN plus! blir selvfølgelig opp til deg. Bare spør om du det blir problemer med å fjerne problemet. Lenke til kommentar
SSRZipper Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Under installasjonen av MSN Plus! så kan man hake vekk at man ønsker å installere sponsorprogrammet som følger med. Hvis du har vært så uheldig å 'glemt' dette, kan du avinstallere MSN Plus sponsorprogrammet fra Legg til/fjern programmer. Jeg er av den mening at progammer som støtter slikt, bør fjernes, men om du ønsker å beholde selve MSN plus! blir selvfølgelig opp til deg. Bare spør om du det blir problemer med å fjerne problemet. tusen takk gjorde alt du sa. fjernet hele greie. fant ut at det va best. sjer i etter tid om det kommer opp noe mer. vist det ikke gjør det ska du få min hjertligste takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå