Delineation Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Som tittelen indikerar har eg eit problem med ein Switch: D-LINK DES-1008D. Eg ynskjer å komme innpå adminpanelet, men da eg ikkje veit brukernavnet eller passordet kan det verta vanskeleg. Eg trur at min einaste muligheit er å resette, men da Switch'en ser ut til å mangle ein slik resettknapp er eg jo like langt. Kordan resette ein D-LINK DES-1008D? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har du noen gang endret passordet? Vanlig logon som standard bruker å være admin password Hvor admin er brukernavn og passord er password. Ofte er det vanlig å skrive admin også er passordfeltet blankt. Lenke til kommentar
Delineation Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Eg fikk den i ein byttehandel der forrige eiger hadde endret brukernavn og/eller passord. Han husket ikkje kva han hadde endret det til, og da er vel siste veg ut ein resett? Edit: Skrivefeil Endret 27. juni 2008 av Kolb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå