hagfors Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Om det virkelig er et problem, hvorfor ikke bruke handicap-toalett? Er jo der de hører hjemme uansett. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Oioi, den var litt slem... Men hva der det ikke finnes handikap-toalett? Kanskje det greieste bare er å ha alle toaletter ordnet i egne separate rom med egen vask osv? Dyrt og arealkrevende, men da gjør man alle (forhåpentligvis) til lags. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Syns de kan løse dette enkelt med å starte med trening eller andre fysisk tunge aktiviteter, så de ikke har energi til å holde på med slik klaging ...(som er mitt syn på saken) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor skal dette ende? Synes folk skal ha rettigheter til sykere og sykere ting. Nei.. om ikke så lenge kan du velge mellom 4 forskjellige toaletter: Mann, Dame, handicap, og Transe. Lurer på hvordan skiltet blir seende ut da? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skiltet er ikke noe problem, hvordan det konstrueres er en annen sak. Må bli litt som rommet som er med i Harry Potter 5, endres etter ønske og behov. Nå trenger jeg pissoar. I morgen trenger jeg det ikke ... Lenke til kommentar
runerask Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg forstår ikke hvorfor et toalett ikke bare kan være et toalett, akkurat som hjemme. Man er jo inne i avlukke når man gjør sitt alikevel, og det å vaske hendene er vel ikke akkurat noe som man trenger å skjule for motsatt kjønn?? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg forstår ikke hvorfor et toalett ikke bare kan være et toalett, akkurat som hjemme. Man er jo inne i avlukke når man gjør sitt alikevel, og det å vaske hendene er vel ikke akkurat noe som man trenger å skjule for motsatt kjønn?? Er visst noe med lyder og lukt slik jeg har forstått det. Ikke at jeg helt ser problemet jeg heller. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg forstår ikke hvorfor et toalett ikke bare kan være et toalett, akkurat som hjemme. Man er jo inne i avlukke når man gjør sitt alikevel, og det å vaske hendene er vel ikke akkurat noe som man trenger å skjule for motsatt kjønn?? Er visst noe med lyder og lukt slik jeg har forstått det. Ikke at jeg helt ser problemet jeg heller. Jeg tror problemet ligger mye i tittere osv. for.eks så er det veldig normalt med avlukk på et toalett. Hadde jeg vært jente hadde nok ikke jeg vært komfortabel med å være på et toalett med andre gutter. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg forstår ikke hvorfor et toalett ikke bare kan være et toalett, akkurat som hjemme. Man er jo inne i avlukke når man gjør sitt alikevel, og det å vaske hendene er vel ikke akkurat noe som man trenger å skjule for motsatt kjønn?? Er visst noe med lyder og lukt slik jeg har forstått det. Ikke at jeg helt ser problemet jeg heller. Jeg tror problemet ligger mye i tittere osv. for.eks så er det veldig normalt med avlukk på et toalett. Hadde jeg vært jente hadde nok ikke jeg vært komfortabel med å være på et toalett med andre gutter. Det er vel ikke problem i dag siden dagens avlukker er stort sett hele rom. Gammeldags med vegger på stylter som ikke rekker til taket, i dag Lager kvinner andre do-lyder enn menn...? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 diskriminerende at transpersoner kan bruke begge toaletter, mens jeg ikke har adgang på jentedo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er der det ligger! transvestitter er egentlig perverse folk som vil se på når andre gjør fra seg! Og med å være transseksuell har de tilgang til alle doene! Lenke til kommentar
Graute Knappstjert Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Tror det meste har blitt sagt, men her er mitt syn: Menn: -> Herretoalett Kvinner: -> Dametoalett Intet- og tvekjønn: -> Se på deg i speilet. Gå inn i den dassen som er for det kjønnet som ansiktet ditt likner mest på. Du skal jo ikke vise fram "penina"en din. Har du ansiktet til en mann, kan du føle deg trygg på at ingen vet hva du har mellom beina. Menn i damedrakt, som er så DÅRLIG kamuflerte at man skjønner tegninga: Da ER du mann, og skal bruke mannedassen. Menn i damedrakt, så godt sminket at folk blir lurt: Bruk damedassen. Hvis folk lar seg lure, stiller de ingen spørsmål. DENNE MÅ SEES! Endret 24. juli 2008 av Tordenknoll Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Lager kvinner andre do-lyder enn menn...?Har hørt rykter om at de driter på akkurat samme måte som oss mannfolk, de fjerter til og med, men bekrefte disse ryktene kan jeg nok dessverre ikke gjøre da det bare har blitt meg fortalt Lenke til kommentar
Graute Knappstjert Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) I denne videoen får du se en vakker kvinne fjerte: (Moderatorer: Denne er ikke sensur-materiale. Det er faktisk Mythbusters.) PS. Om skoler har pissoar? Jepp, det har de. Ungdomsskolen jeg gikk på hadde det vi kallte "pisserenna". Det var en hel vegg der man kunne pisse uten å bomme. Plass til at 5 mann later vannet samtidig. Pissoar er tidsbesparende, både for han som tisser, og for de som slipper å vaske en tilgriset doskål. Det betyr mindre bortkastet tid, såpe, vann og strøm. I disse miljøtider er dette et sterkt argument. Men mannfolk vil ikke bruke pissoar hvis det er kvinner der, selv om de bare ser ham bakfra. Og tenk om det kommer inn små jenter og vil se utstyret? Veien til en uskyldig tiltale for pedofilt overgrep er kort. Til slutt: De som setter opp pissoarer må lære seg at plassering er alt. Man vil ikke bruke pissoaret hvis det står veldig sosialt til. Selv om det er et pissoar i et mannetoalett, skal ingen kunne se annet enn ryggen din. Sett opp skillevegger, så de som vasker hendene ikke har fritt innsyn i buksesmekken. Endret 24. juli 2008 av Tordenknoll Lenke til kommentar
runerask Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Men mannfolk vil ikke bruke pissoar hvis det er kvinner der, selv om de bare ser ham bakfra. Og tenk om det kommer inn små jenter og vil se utstyret? Veien til en uskyldig tiltale for pedofilt overgrep er kort. Bare å ha pissoarer i båser slik som dassene er, så er det problemet løst, tror faktisk mannfolk ville likt det uansett om det var på herretoalettet elller på unisex-toalett Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Aldri hatt problem med å bruke pissoar/pisserenne på unisexdass. Unisexdasser med pisserenne har den som oftest bak en vegg eller noe, i hvert fall litt skjermet. Forsåvidt så blir det alltid god stemning på unisexdasser, i hvert fall på utesteder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå