Gå til innhold

Er dame/herre-toalett diskriminerende?

Anbefalte innlegg

Prinsippsaken din er noe av det ekleste jeg vet om. Skulle igrunn ønske jeg var jente så jeg slapp det griseriet der.

Hva er ekkelt med å stå å pisse ?? Det er noe jeg har gjort hele mitt liv og det er både tidsparende og effektivt

Tingen er at når det prinsippet blir blandet med alkohol blir ikke utfallet heldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At transvestitter synes det blir vanskelig kan jeg nesten se, selv om de faktisk bør se inn i øynene at de tilhører en minoritetsgruppe. De får gå hvor de føler for, og nei, noe "transvestittoalett" blir bare dumt.

Hva bifile eller for den saks skyld homofile angår skjønner jeg ikke saken. Man er da ikke mindre mann om man er homo, og hvilken dass man går på har da ikke en dritt med hva man tenner på å gjøre, det har noe med hva man er å gjøre!

Lenke til kommentar

Fordi da kommer ekle gamle pervoer glane over veggen på jentene, og vi kan ikke sminke oss og fikse oss i fred uten at det står en haug med gutter som glaner. Pluss at det alltid lukter noe helt forjævlig piss inne på guttedasser! Dere bommer på ringen og pisser overalt ÆSJ!

Lenke til kommentar
Fordi da kommer ekle gamle pervoer glane over veggen på jentene, og vi kan ikke sminke oss og fikse oss i fred uten at det står en haug med gutter som glaner. Pluss at det alltid lukter noe helt forjævlig piss inne på guttedasser! Dere bommer på ringen og pisser overalt ÆSJ!

Du er ikke tilfeldigvis singel?

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre? Er da ikke ei kjeftesmelle eller mannehater selvom jeg ikke vil dele dass med fulle gutter vel?

Lurte meg inn på guttedoen nå i helga for det var så lang kø hos jentene, det var ute på byen. Jeg har aldri sett makan.. :yucky:

Så nei takk til å dele med gutter..

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Er da ikke ei kjeftesmelle eller mannehater selvom jeg ikke vil dele dass med fulle gutter vel?

Lurte meg inn på guttedoen nå i helga for det var så lang kø hos jentene, det var ute på byen. Jeg har aldri sett makan.. :yucky:

Så nei takk til å dele med gutter..

Så siden du er jente skal du ha det mye bedre enn de guttene som ikke griser på dass?

Lenke til kommentar

Hvorfor gjorde du det hvis du visste på forhånd at mange gutter kom til å henge over veggen for å se på deg? Var det forresten noen som gjorde det?

Lenke til kommentar

Beklager ordspillet, men denne tråden har gått rett i dass :)

Dette kan jo umulig være noe annet enn et desperat forsøk på oppmerksomhet fra skeiv ungsoms side. Det har tydeligvis gått stor inflasjon i ordet diskriminering.

Personlig får jeg svært vondt i hodet av sterk parfymelukt. 2 minutter i et parfymeri og jeg har dundrende hodepine. Av og til går det faktisk over i migrene. Har hørt rykter om at det foregår sminking og parfymering til den store gullmedaljen på enkelte dametoalett. Så i beste skeiv ungdom ånd så vil jeg hevde at "unisextoaletter er diskriminerende overfor oss som ikke tåler parfyme". bah

Lenke til kommentar
Jeg mener at inndelingen i kjønn bør opphøre for alt som er. Toaletter er selvsagt. Men også dusj, f.eks. ved bassenger.

Mulig det er noen som har sett for mye Starship Troopers??

Det kan aldri bli for mye Starship Troopers. Vik herfra heden.

starshiptroopers3333.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

La oss bare gjøre alle toalett til handikaptoaletter med blindeskrift og egne hjelpepleiere til å tørke de lamme i rompa, så slipper alle å føle seg diskriminert :roll:

Og folk mener det er så mye trangsynthet ovenfor homofile/bifile/transer/negere/whatever i dagens samfunn? De som er trangsynte er de som ikke engang klarer å innse at det er forskjeller mellom folk.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...