Akidon Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Prinsippsaken din er noe av det ekleste jeg vet om. Skulle igrunn ønske jeg var jente så jeg slapp det griseriet der. Hva er ekkelt med å stå å pisse ?? Det er noe jeg har gjort hele mitt liv og det er både tidsparende og effektivt Tingen er at når det prinsippet blir blandet med alkohol blir ikke utfallet heldig. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg vil da ikke ha skravlende jenter inne på do når jeg driter. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg vil da ikke ha skravlende jenter inne på do når jeg driter. De slutter nok å skravle når du begynner å drite Endret 22. juli 2008 av Akidon Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 At transvestitter synes det blir vanskelig kan jeg nesten se, selv om de faktisk bør se inn i øynene at de tilhører en minoritetsgruppe. De får gå hvor de føler for, og nei, noe "transvestittoalett" blir bare dumt. Hva bifile eller for den saks skyld homofile angår skjønner jeg ikke saken. Man er da ikke mindre mann om man er homo, og hvilken dass man går på har da ikke en dritt med hva man tenner på å gjøre, det har noe med hva man er å gjøre! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg vil da ikke ha skravlende jenter inne på do når jeg driter. Du slutter nok å skravle når du begynner å drite Hehe, herregud... Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor kan vi ikke ha felles toalett for alle? Eventuelt separat urinal? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fordi da kommer ekle gamle pervoer glane over veggen på jentene, og vi kan ikke sminke oss og fikse oss i fred uten at det står en haug med gutter som glaner. Pluss at det alltid lukter noe helt forjævlig piss inne på guttedasser! Dere bommer på ringen og pisser overalt ÆSJ! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fordi da kommer ekle gamle pervoer glane over veggen på jentene, og vi kan ikke sminke oss og fikse oss i fred uten at det står en haug med gutter som glaner. Pluss at det alltid lukter noe helt forjævlig piss inne på guttedasser! Dere bommer på ringen og pisser overalt ÆSJ! Du er ikke tilfeldigvis singel? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva har det med saken å gjøre? Er da ikke ei kjeftesmelle eller mannehater selvom jeg ikke vil dele dass med fulle gutter vel? Lurte meg inn på guttedoen nå i helga for det var så lang kø hos jentene, det var ute på byen. Jeg har aldri sett makan.. Så nei takk til å dele med gutter.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva har det med saken å gjøre? Er da ikke ei kjeftesmelle eller mannehater selvom jeg ikke vil dele dass med fulle gutter vel? Lurte meg inn på guttedoen nå i helga for det var så lang kø hos jentene, det var ute på byen. Jeg har aldri sett makan.. Så nei takk til å dele med gutter.. Så siden du er jente skal du ha det mye bedre enn de guttene som ikke griser på dass? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Lurte meg inn på guttedoen nå i helga for det var så lang kø hos jentene, det var ute på byen. Jeg har aldri sett makan.. Hvorfor gjorde du det hvis du visste på forhånd at mange gutter kom til å henge over veggen for å se på deg? Var det forresten noen som gjorde det? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Beklager ordspillet, men denne tråden har gått rett i dass Dette kan jo umulig være noe annet enn et desperat forsøk på oppmerksomhet fra skeiv ungsoms side. Det har tydeligvis gått stor inflasjon i ordet diskriminering. Personlig får jeg svært vondt i hodet av sterk parfymelukt. 2 minutter i et parfymeri og jeg har dundrende hodepine. Av og til går det faktisk over i migrene. Har hørt rykter om at det foregår sminking og parfymering til den store gullmedaljen på enkelte dametoalett. Så i beste skeiv ungdom ånd så vil jeg hevde at "unisextoaletter er diskriminerende overfor oss som ikke tåler parfyme". bah Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg mener at inndelingen i kjønn bør opphøre for alt som er. Toaletter er selvsagt. Men også dusj, f.eks. ved bassenger. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Felles gutte- og jentedusj? Du får drømme videre Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg mener at inndelingen i kjønn bør opphøre for alt som er. Toaletter er selvsagt. Men også dusj, f.eks. ved bassenger. Mulig det er noen som har sett for mye Starship Troopers?? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg mener at inndelingen i kjønn bør opphøre for alt som er. Toaletter er selvsagt. Men også dusj, f.eks. ved bassenger. Mulig det er noen som har sett for mye Starship Troopers?? Haha så den i går Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg mener at inndelingen i kjønn bør opphøre for alt som er. Toaletter er selvsagt. Men også dusj, f.eks. ved bassenger. Mulig det er noen som har sett for mye Starship Troopers?? Det kan aldri bli for mye Starship Troopers. Vik herfra heden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) La oss bare gjøre alle toalett til handikaptoaletter med blindeskrift og egne hjelpepleiere til å tørke de lamme i rompa, så slipper alle å føle seg diskriminert Og folk mener det er så mye trangsynthet ovenfor homofile/bifile/transer/negere/whatever i dagens samfunn? De som er trangsynte er de som ikke engang klarer å innse at det er forskjeller mellom folk. Endret 23. juli 2008 av medlem-105476 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg syns det blir feil å sette opp et toalett for "alternative". Kan de ikke bare benytte handikap-toalettene? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg syns det blir feil å sette opp et toalett for "alternative".Kan de ikke bare benytte handikap-toalettene? Agree. Eventuelt benytte båsene. Ser virkelig ikke problemet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå