Ueland Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei, Har fått noen rapporter om at bunnannonsene ødelegger for hurtigsvar, hva er det som skjer da? Dvs, jeg sitter i siste Opera og her funker alt fint så jeg trenger litt mer informasjon. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fungerer fett med Firefox 3 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Om dette innlegget blir postet funker det hvertfall helt fint for meg i Opera 9.5 og Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det som skjer (9 av 10 ganger) er at man trykker på den øverste linja for å kunne skrive, men det er som om man treffer en usynlig link til forskjellige sider. Funket faktisk ok når jeg skulle svare her, men i fotoforumet er det helt jævlig, hele tiden. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Btw, jeg får ikke til å starte et nytt emne eller trykke SVAR NÅ knappen. Kan det være adblocken min? Bruker ff3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hos meg med xp og ff 3 så virker ikke hurtigsvarknappen. den andre svar knappen virker. det var en annen feil også. da jeg for noen dager siden skulle legge inn et bilde. så ble bare linke lagt inn og ikke hele bilde. har det noe med bildeformatet å gjøre ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Prøvde hurtigsvarfunksjonen mer i dag og problemet de beskriver er til stede Ueland. Det er snakk om at reklamelenkene til google virker å legge inn sporadiske spor under hurtigsvarboksen når linjen blir flyttet ned av hurtigsvaret. Vet ikke hvordan jeg kan forklare det selv, synes selv problemet er ganske sprøtt. Det virker som om lenken deler seg, hvorfor det i det hele tatt skjer skjønner hvertfall ikke jeg noe av. Du kan selv prøve Ueland, åpne en hurtigsvarboks og gå over hele tekstfeltet som nå dukker opp. Du ser det jo når markøren endrer seg. Jeg opplever det mest i høyre siden av svarboksen. Dette gjelder hvertfall Hardware.no utseendet (det statiske), har ikke tatt meg tid til å sjekke om det gjelder flere, men vil anta at det hvertfall gjelder samtlige statiske, men sikkert de dynamiske og Endret 3. juli 2008 av TSP Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hos meg ligger det noe java script på hurtigsvarknappen men ikke på de andre knappene det er det som står nederst på statuslinjen. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ok, alt fungerer her igjen. Var vist addon Stylish som gjorde det, problem solved. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ikke hos meg. må jeg ender på useden. hva betyr: "java script:ShowHide('qr_open','qr_cosed');". det er det som vise på den knappen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er den koden som gjør det mulig å endre på hvorvidt "Hurtigsvar"-feltet vises eller ikke Det er slik det skal være. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 TSP: Hvilken nettleser sitter du i? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Som tidligere nevnt sitter jeg i Opera 9.5 og har ikke tenkt å bytte ikke hos meg. må jeg ender på useden. hva betyr: "java script:ShowHide('qr_open','qr_cosed');". det er det som vise på den knappen Det var hans eget problem som ble løst, ikke det problemet som ble tatt opp i denne tråden. Btw, jeg får ikke til å starte et nytt emne eller trykke SVAR NÅ knappen. Kan det være adblocken min? Bruker ff3 Ok, alt fungerer her igjen. Var vist addon Stylish som gjorde det, problem solved. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) hvorfor må dere bruke javascript på hurtigsvar knappen når der ikke gjør det på de andre ? jeg ønsker å slå av javascrip få unngå at noe styggedom tar over nettsiden og dirigerer meg til sider der jeg ikke ønsker jeg kunne tenke meg å ha avslått javascript muligheten men det blir jo problemer nå jeg må bruke tid til å finne ut de nettsidene jeg er på bruker det eller ikke. forøvrig så bruker NRK det for at nettradioen og web tv skal fungere TV2 bruker det på tvguden sin på nettsiden. som skrevet så har jeg bruk en del tid for finne ut av det . det burde vær unødvendig Endret 4. juli 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvorfor må dere bruke javascript på hurtigsvar knappen når der ikke gjør det på de andre ?er vel pga dem skal slippe og oppdatere hele siden for og få opp hurtigsvar boksen. btw, har samme problemet som deg trådstarter, bruker Opera 9.5 Dette er btw et problem som forumeierne tjener penger på. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) skriver i hurtigsvar, har ikke de google annonsene. bruker ff3.. Endret 6. juli 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Dj_Evelen: Takk for skjermskudd, da var det litt greiere å se problemet. Skal få undersøkt det og ikke minst få ting til å oppføre seg litt bedre. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det ser ut som om bunnannonsene også flytter seg ned når man bruker hurtigsvar, men det tar litt tid. Så hvis man trykker fort i hurtigsvar feltet så havner man inn på en av bunnannonsene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Det kan nesten virke som at problemet er relatert til Opera, og ikke forumet i seg selv. Er det eventuelt noen som har opplevd problemet i andre nettlesere? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Da skal dette problemet være løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg