Gå til innhold

[GTA]Hjelp med et av de siste oppdragene - Money [SPOILERS]

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på oppdraget hvor jeg skal hevne meg på Dimitri fordi en av mennene hans drepte Roman. Det går bra helt til Dimitri tar helikopter å jeg henger meg på. Deretter faller jeg av og må ta en båt, tar den og følger etter Helikopteret til Dimitri. Så kommer Little Jakob med sitt helikopter å jeg skal kjøre under det å hoppe på, men jeg kommer ikke nerme nokk :( Så når vi nermer oss land bare flyr han opp og flyr av gårde. Deretter kommer det opp på skjermen at Dimitri slapp unna. Har prøvd oppgraget 2 ganger nå, men får det ikke til :( Vet noen hva jeg kan gjøre.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der kjenner jeg meg igjen, hehe.. Er det siste oppdraget det, var ihvertfall det hos meg.. hehe.

Når du skal følge det helikopteret du falt av, så skyter de jo på deg, da slækket jeg av litt med båten jeg, da fikk jeg ikke kommet nær det jeg skal henge meg på.. Så jeg fant ut jeg bare måtte kjøre i full fart, og bli beskutt, da kom jeg når nok til at han klarte å hoppe på.

Endret av lasse958
Lenke til kommentar
Der kjenner jeg meg igjen, hehe.. Er det siste oppdraget det, var ihvertfall det hos meg.. hehe.

Når du skal følge det helikopteret du falt av, så skyter de jo på deg, da slækket jeg av litt med båten jeg, da fikk jeg ikke kommet nær det jeg skal henge meg på.. Så jeg fant ut jeg bare måtte kjøre i full fart, og bli beskutt, da kom jeg når nok til at han klarte å hoppe på.

Ok takker, nå klarte jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...