MrL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 MrLG: Det er da mer enn to uker før det kommer, to og en havl faktisk. Kommer 17, selvom det har stått 14 på noen trailere. Nja det står både 14 og 17 i nyeste trailerne, og det står 14 på både gamespot og gametrailers, så regner med det kommer ut i USA da osv, mens 17 her i europa. Men siden det også kommer ut den 14, var det jo ikke feil det jeg sa Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 MrLG: Det er da mer enn to uker før det kommer, to og en havl faktisk. Kommer 17, selvom det har stått 14 på noen trailere. Nja det står både 14 og 17 i nyeste trailerne, og det står 14 på både gamespot og gametrailers, så regner med det kommer ut i USA da osv, mens 17 her i europa. Men siden det også kommer ut den 14, var det jo ikke feil det jeg sa Blir jo feil iom at vi bor i Norge, men drit i det. Gleder meg iallefall til spillet, er ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da er hvertfall Saints Row 2 leaket ut på nettet. Regions fritt visstnok. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Se der var det ja. Og såpass tidlig og ja. Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vet om det kommer en demo i forkant av utgivelsen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Rykter sier at PC versjonen har blitt utsatt til 10 november. Jeg kunne dog ikke finne noe nyheter om dette på google, annet enn at Amazon har skiftet datoen. Hvis dette er sant, da .. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror neppe de legger ut en demo før release, tror de heller venter med det til senere hvis det i det heletatt kommer en demo. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Rykter sier at PC versjonen har blitt utsatt til 10 november. Jeg kunne dog ikke finne noe nyheter om dette på google, annet enn at Amazon har skiftet datoen. Hvis dette er sant, da .. Hello from Amazon.com. We have received new release date information related to your pre-ordered video game in the order you placed on September 30 2008 03:08 PDT (Order# ). The release date for the video game listed below has been changed by the publisher, and we want to provide you with a new delivery estimate based on the new release date: Windows XP (Primary Contributor) "Saints Row 2 [CD-ROM]" [CD-ROM] Release date: 11/10/2008 Estimated arrival date: 11/14/2008 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som har hørt noe om Protect The Pimp i Saints Row 2? Blir skuffa om de har fjerna det... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Håper dem ikke har fjernet forsikringssvindlingen, for det var egentlig veldig artig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Håper dem ikke har fjernet forsikringssvindlingen, for det var egentlig veldig artig. Det er bekreftet hvert med, i tillegg mener jeg har sett en video med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå